Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack : Monday Bar Summer Cruise '05
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Eftersnack : Monday Bar Summer Cruise '05

Skulle bara starta en tråd.... orkar inte gå igenom allt...

Eddie äger !!!!!!!!!!!!!

Vi har fixat ett SWETA meetingkort ! Jofawe postar det !

Ummm.... ska festa vidare nu !

Ummm och jo.... har nära 3 timmar film... det ska bli nåt väldigt fint av det.... lovar !!!!

Old Post Aug-26-2005 19:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

wow.

enough said.

edit: eh, staz på keddos konto

KESO!

Old Post Aug-26-2005 19:59  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Fan va jag är glad att det inte är måndag imorrn, skulle inte pallat gå upp och jobba i sådana fall

Nu håller vi tummarna för att detta inte var sista MB kryssningen!

Old Post Aug-26-2005 21:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

jaså här har man varit och skrivit redan ;D

nä men grym kryssning asså, orkar inte skriva en uppsats om hur d va, men kan säga att jag blev sjösjuk en del av resan. Bortsett från de var det nice.

KESO!

Old Post Aug-26-2005 23:03  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Oturen drabbade oss hårt.

På morgonen när vi åkte var en av oss duktigt sjuk i feber etc, på kvällen när vi skulle till och börja festa var två till det inklusive mig. Inte mkt att göra åt, krökade på men däckade vid två. Missade hur mycket som helst! Känns otroligt surt.

Dag två var det lite bättre och fick med det mesta. J00F spelade på duktigt, inte helt förtjust i låtvalet dock.

Kul som satan var det! Men omständigheterna kunde vart bättre Ombordstigningen gick även otroligt snabbt och smidigt, plus för det!

Polisen såg ganska göralös ut, trevligt

Old Post Aug-27-2005 05:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Rolig kryssning som vanligt
Synd jag missade TA-fotot, men det kommer säkert fler tillfällen.

Old Post Aug-27-2005 15:00 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Try
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by reveal
Rolig kryssning som vanligt
Synd jag missade TA-fotot, men det kommer säkert fler tillfällen.

då är vi två, undra vad jag gjorde då...

Old Post Aug-27-2005 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Try Click here to Send Try a Private Message Add Try to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

Underbar Kryssning

Det var min första kryssning och jävlar vad roligt det var.
Hade svårt att föreställa mig innan hur det skulle bli men kul vart det.
Förfesterna i hytterna/korridorerna var sjukt jäkla skoj alltså, jag glömde nästan bort att det fanns dansgolv med internationella topp-djs som skulle spela lite senare.
Judge Jules var kul o se igen, spelade väl lite små lamt men helt okej ändå tycker jag.
Eddie var sjukare än jag hade hoppats på. Det är ju inget roligt o dansa när han spelar för man vill ju titta på när han leker , så sjukt snabb i fingrarna att det inte går att föreställa sig.
j00f levererade skön psy som jag annars inte är sånt stort fan av, men bra röjj vart det på alla dansande människor, även om jag själv var rätt trött hehe
Skoj o träffa try,steve, jaybee, Fred Acler o alla sköna människor.

Bara till o hoppas att det blir fler kryssningar även om det inte verkar som det.

Old Post Aug-27-2005 18:06  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jace knäckte, de andra mjaee ok. Underbart resesällskap! Dag 2 regerar som alltid, när alla som är på kryssningen för att ragga och visa upp sig inte orkar kliva upp (eventuellt har slut på klädombyten) och därmed håller sina uppvisningar borta från dansgolvet. Saknade dock ett rejält klimax, önskade så hårt att Johnny Boy skulle slita åt sig spelarna när han ändå stod där uppe och visa J00F hur man avslutar en kryssning... Kommer sakna kryssningarna riktigt mycket!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Aug-27-2005 20:09  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Alm_rs
tranceaddict in training

Registered: Feb 2005

Tänkte jag skulle bryta min tystnad på TA nu..

Andra kryssen i rad jag åkte på. Tyckte väl att Spring Break var något bättre, men kan ju bero på att man satt upp så höga förväntningar när man väl visste vad det handlade om.

Well well, var lite väl dött i vår korridor (däck 4) men vi styrde nog upp det hyfsat..
Kan hålla med också om att dag 2 var klart bäst.. Jace, hur tung som helst och Fleming gjorde ju inget dåligt jobb han heller

Har inte riktigt hunnit återhämtat mig sömnmässigt än men vad gör det...

Lyckades knäppa ett gäng bilder:

Resten finns på http://www.almers.nu/MB_Summer_Cruise_2005/

Last edited by Alm_rs on Aug-28-2005 at 09:13

Old Post Aug-28-2005 00:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Alm_rs Click here to Send Alm_rs a Private Message Visit Alm_rs's homepage! Add Alm_rs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

wohooo.. vilken jävla kryss alltså!

SweTA meetupen, förevigad.

visst är vi söta

Last edited by jofawe on Aug-28-2005 at 20:28

Old Post Aug-28-2005 15:00  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jofawe
wohooo.. vilken jävla kryss alltså!

SweTA meetupen, förevigad.
visst är vi söta

Länkarna verkar inte fungera...

Hosta på min server ? Messa på MSN !

Last edited by SteveTranz4ever on Aug-28-2005 at 16:52

Old Post Aug-28-2005 16:47  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack : Monday Bar Summer Cruise '05
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvery good song played at trance energy 2007! i need id this song please help me! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSignum - "First Strike" (ATB Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:57.

Forum Rules: