Goede morgen allen! --==>> http://www.housenation.nl/Age%20of%...(Original)).mp3 <<==-- Laatst werd er op de chat gevraagd om de originele versie van Age of Love. Nou ben ik sins gister de trotse bezitter van het origineel op vinyl. Nu wil ik die met diegene die daar om vroeg delen en voor meer liefhebbers ook uiteraard. Maar dan moet ik wel weten wie dat is!!! Ik hoor het wel! L8€r!
___________________ sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Last edited by mido on Dec-20-2001 at 07:32
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh man, dat is zon WREED nummer!!!! heb er 3mixen van, maar origneel nog niet, dus schrijf mij maar in
___________________ I SUCK MONKEYS IN HELL
Jukx wilde die graaggg.... en niet gekhous
___________________ - - http://www.rustzachtpim.tk/ - - Rust Zacht Pim
ik wil'em ook wel
___________________ ta-forum-members midi site
als het echt zon vet nummertje is als er nu gesuggereerd word dan zou ik em ook wel willen.. )
___________________ "Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
Voor lekkere nummertjes houd ik me altijd aanbevolen!
Ik snap er helemaal niets van! Dat nummer komt uit 1992!! Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie hem allemaal niet kennen of nog niet hebben op MP3 of wat dan ook? Ennuh voor de duidelijk de "Watch out for Stella mix (iets in die geest" is het origineel! Maar ik ga hem maar op mijn FTP server knallen vanavond! Laters!!!
Me 2 Great song, but i only have the 128 kbps rip Coulsd u rip it at 192 kbps ???? Thanx
___________________ Favorite producer atm: Joris Voorn Favorite DJs atm: James Holden & Benny Rodrigues
the Age of Love is echt een van de allerbeste nummers ooit gemaakt... echt een zwaar relaxed nummer.. als iemand 'm niet kent.. schaam je
das toch die: "Come on, dance with me, move your body all like the beat" ofzoiets... Of is dat nou weer een andere??