Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Julklappar till alla
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Julklappar till alla

Ja vad sjuttsingen ska man köpa till familjen ?
Själv har jag inte köpt en enda än...

Men jag tänkte jag skulle dela ut lite julgodis här och nu.

Det här e några gammla videos jag haft ett bra tag och gillar som fan
Som vanligt så är det höger klick & spara som

CRW - I Feel Love 30Mb, *mpeg
Jäkligt skön video, har inte hört denna version på mp3

Katana - Silence 33Mb, *mpg
En av dom första videos jag skaffa, hel skön låt

Kai Tracid - Tiefenransch 40Mb, *mpg
Snygg video, snygga brudar. Gillar låten som fan

Lost Witness - 7 Colours 35Mb, *mpeg
Lite nyare, hel skön video och låt

Kolla in min video lista här, vill du ha nån så säg till. Kommer att lägga upp lite över jul

Ses...

ps. feedback please ds.

edit: Cygnus X - Superstring (live @ sensation 2000).mpg 47Mb *mpg
Här är en till ni bara måste ha, du som redan har den vet att man får rysningar när man ser & hör den

Last edited by SteveTranz4ever on Dec-22-2001 at 11:07

Old Post Dec-21-2001 22:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001
Thumbs up

*mmm* Mumsigt! *tackar och tar emot*
Tanka tanka...

God Jul på dig Steve,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Dec-21-2001 23:16  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

wow Steve detta tackar vi för Trevligt att skaffa lite julstämning på forumet

Ha en go jul inne i värmen och hoppas ni alla får en riktigt vit jul!
Själv återkommer jag inte till forumet förrän om ca en vecka....Ska resa till släktingar tidigt imorn

God Jul

Old Post Dec-21-2001 23:44 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Smile

ja tack så mycket steve.. crw e helt klart en favvo

Old Post Dec-22-2001 01:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

underbart steve
drog hem Lost Witness, tog 30 sek skumt att det inte är med en enda regnbåge i videon hörde låten första gången i dj astrids set från september och fastnade direkt

återkommer med lista över videor jag kan erbjuda

Old Post Dec-22-2001 14:22 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Tack Steve, God Jul!

Old Post Dec-22-2001 16:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

TAck steffe! den e såå skön.. du vet, jag kom på denna melodi i en av mina drömmar.. lite internt.. men kul! ?=)

*jul-mys*
någon anna som märkt att tranceaddicten uppe vid forums har en tomte luvva på sig..

Old Post Dec-22-2001 17:26  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Så då var man nere i Malmö då, ja morsan bor här så....
Men hon har också BBB så det finns inget som hindrar en från att ladda upp och ladda ner musik

Stockholm till Malmö = 66 mil på 5 timmar och 15 minuter, person bästa faktiskt.

Fruktis, jag fattar inte riktigt vad du mena med låten där. Har också lagt märke till tomteluvan...

Last edited by SteveTranz4ever on Dec-22-2001 at 23:07

Old Post Dec-22-2001 22:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Fruktis, jag fattar inte riktigt vad du mena med låten där. Har också lagt märke till tomteluvan...

nä, det var så att jag hade värsta drömmen en dag.. så vaknade jag o hade kommit på en asfet melodi i drömmen då, så nynnade jag påå den enda tills jag kom till skolan då jag glömde bort hur den gick.. så sa jag till mindshooter att jag hade värsta melodin som jag ville göra nåt med.. o jag kunde inte komma ihåg den.. sen efter skoldagen kom jag på den. o nynnade skitmycket.. både han o jag tyckte den var bra.. sen kom jag på.. det var crw - i fell love.. jag blev assur.. trodde jag hade värsta grejen på g..
jaja..

GOD JUL!!

Old Post Dec-23-2001 18:54  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by fruktsoppa
sen efter skoldagen kom jag på den. o nynnade skitmycket.. både han o jag tyckte den var bra..

jo fast så fort du lyckades nynna den ordenligt så hörde juh jag att det var den......

Old Post Dec-26-2001 10:38 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
303
mdmaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Stockholm till Malmö = 66 mil på 5 timmar och 15 minuter, person bästa faktiskt.
COLOR]

heh...det är en bra tid

tack för musiken och hmm får väl önska gott nytt...år

Old Post Dec-26-2001 12:14  Sweden
Click Here to See the Profile for 303 Click here to Send 303 a Private Message Add 303 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Mitt rekord 08-Lund ligger på 5h 1min med 2 tankstopp. Ganska nöjd med den själv. Fast mest nöjd är jag med Lund-GBG på 2h 2min.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-26-2001 14:17  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Julklappar till alla
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom G Pal - Live @ Best 926 Radio 04-03-05 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVegas Soul - Retrograde [Bellboy Records] [BL 040] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:36.

Forum Rules: