Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toujours pas de nouvelles... c'est quand même curieux non...?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Toujours pas de nouvelles... c'est quand même curieux non...?

Certains n'ont pas oublié, eux...
http://www.tranceaddict.com/forums/...604#post4982604

Ah, au passsage... merci à toi Jdat, espèce de faux-frère...
http://www.tranceaddict.com/forums/...175#post4986175

Old Post Sep-18-2005 04:22  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

même si c'est pas mes oignons, vu que je n'étais ni à cette soirée ni à aucune des soirées avec TA-Fr...
j'ai vu aragorndany de connecté sur msn, egalement, comme Koris l'a precisé, mais pas de news non plus...
dommage, si je me plante sur une soirée, j'assume ( et dieu sait que ca m'est arrivé maintes fois...même si c'etait pas des soirées aussi hype)

http://myspace.com/djshredr

Old Post Sep-18-2005 05:47  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adria75
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

moi j'ai parlé avec lui ......

Old Post Sep-18-2005 12:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Adria75 Click here to Send Adria75 a Private Message Visit Adria75's homepage! Add Adria75 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Adria75
moi j'ai parlé avec lui ......

Alors ???

Old Post Sep-18-2005 12:28  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

mais arretez les mecs, on s'en branle de lui..

Old Post Sep-18-2005 13:03  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by NeoWave
mais arretez les mecs, on s'en branle de lui..

c'est sûr... sauf qu'on devait avoir les explications officielles de la mort kitu ... qui auraient permis de tout mettre au clair.

donc effectivement... mytho quoi.

Old Post Sep-18-2005 13:43  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

y a rien a mettre au clair, et tu le sais bien

Old Post Sep-18-2005 15:13  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Old Post Sep-18-2005 17:22  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by NeoWave
y a rien a mettre au clair, et tu le sais bien

ouais, mais j'avais pas bien aimé la façon dont on avait laissé entendre qu'il fallait arrêter les discussions à ce sujet, sous prétexte que le principal intéressé n'était pas là pour se défendre et exposer sa version des faits. Et donc qu'on attendrait qu'il revienne.
Or il est revenu, et on a rien entendu du tout.

Donc faut arrêter...

Old Post Sep-18-2005 17:37  France
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Ce mec est reellement mythomane, pas pr la forme, c'etait evident qu'on aurait rien =)

Old Post Sep-18-2005 17:53  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by maxxyme
ouais, mais j'avais pas bien aimé la façon dont on avait laissé entendre qu'il fallait arrêter les discussions à ce sujet, sous prétexte que le principal intéressé n'était pas là pour se défendre et exposer sa version des faits. Et donc qu'on attendrait qu'il revienne.
Or il est revenu, et on a rien entendu du tout.

Donc faut arrêter...

Et alors, on va encore en parler 37 ans?

Qu'est-ce que ça va changer?

S'il ne veut pas s'exprimer, tu vas pas le forcer. Ton thread ne fait pas avancer les choses...

Old Post Sep-18-2005 17:57 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001
Re: Toujours pas de nouvelles... c'est quand même curieux non...?

quote:
Originally posted by maxxyme
Certains n'ont pas oublié, eux...
http://www.tranceaddict.com/forums/...604#post4982604

Ah, au passsage... merci à toi Jdat, espèce de faux-frère...
http://www.tranceaddict.com/forums/...175#post4986175

Vas voir ma réponse.

Tu m'as complétement compris de travers.

désolé.

Old Post Sep-18-2005 18:47 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toujours pas de nouvelles... c'est quand même curieux non...?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacklost in music mark e g skelter 1999l tune id [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - "After Love" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:54.

Forum Rules: