voilà, eindelijk nog es een nummer af.. allez dat denk ik toch (hangt af van jullie commentaar natuurlijk) een remix van 'alone in the dark', een nummer van onze nationale trots l-vee.. airwave - alone in the dark (cosmic tracer remix) enige commentaar zou welkom zijn, goed of slecht, maakt niet uit..
Btw, der is ne nieuwen sticky thread... "productions" Tor, zou ge mij ne lijt kunne bezorge van al u producties met links bij waar ge ze kunt downloaden? Tis voor een overzicht. (de anderen mogen dat ook doen) Hmm, het is nog iets dat ik op cd zal zetten... leuk.
Hier ben ik nu eens benieuwd naar se downloading as I speak ... Edit : Topnummer, Kevin, ik heb er niks op aan te merken. Ik ga hem nog veel draaien denk ik
Last edited by CygnusX on Aug-18-2003 at 14:34
quote:Originally posted by CygnusX Topnummer, Kevin, ik heb er niks op aan te merken. Ik ga hem nog veel draaien denk ik wow, merci! didn't expect that..
sorry dat ik het zo moeshy uitdruk ipv met mijn gewoonlijke vocabulair die zelf een zeeman zou doen blozen Maar het is echt mooi Het raakt zelf een gevoeilig snaar
___________________ Ask and you shall receive.
Last edited by Dark Apostle on Aug-19-2003 at 00:04
eerst maakt hij enkele dagen geen posts, en dan, dan krijgen we dat "moeshy"
quote:Originally posted by Tiger777 "moeshy" Zeemzoet, allé zo zachtaardig zijn, dat past toch ni bij mijn ruig imago Ma geef toe het is toch een mooi nummer.
quote:Originally posted by Tiger777 Btw, der is ne nieuwen sticky thread... "productions" Tor, zou ge mij ne lijt kunne bezorge van al u producties met links bij waar ge ze kunt downloaden? Tis voor een overzicht. (de anderen mogen dat ook doen) Hmm, het is nog iets dat ik op cd zal zetten... leuk. yes, tis een schoon nummer. Mooi gedaan. quote:zo zachtaardig zijn, dat past toch ni bij mijn ruig imago welk imago? (just kidding )
quote:Originally posted by Tiger777 welk imago? (just kidding ) imago, ik wil geen imago, dan moet je dat imago hoog houden en ik ben een lui beest /np Above & Beyond - Far From In Love (Shane 54 Remix) --> die vocal klinkt toch ni treurig genoeg om bij de titel te passen mo bon
quote:Originally posted by Dark Apostle imago, ik wil geen imago, dan moet je dat imago hoog houden en ik ben een lui beest groot gelijk!
thanx for hijacking my thread.. heh grapje.. merci tiger & apostle voor uw commentaar, had niet gedacht dat het ergens een snaar zou raken..
tja sommige tracks zijn mooi, andere gaan nets iets dieper, die van u hoorde bij dat laatste