wanneer veranderd dat stomme trance addict in training nou eigenlijk in weet ik veel, iets interresanters. Waar ligt dat aan, kun je dat zelf veranderen???
Dec-20-2001 10:25
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Re: TA in training
quote:
Originally posted by Marco Harleman wanneer veranderd dat stomme trance addict in training nou eigenlijk in weet ik veel, iets interresanters. Waar ligt dat aan, kun je dat zelf veranderen???
nou, nu dus, je hebt net post no. 20 gedaan en dan ga je van tranceaddict in training => junior tranceaddict.
er is nog een hele lijst met wanneer je de volgende status bereikt
groeten
kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-20-2001 10:47
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
met je huidige tempo van posten(0.16 posts per dag) ben je over 94 dagen tranceAddict, en over 344 dagen senior tranceaddict, om over supreme nog maar te zwijgen
groeten kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-20-2001 10:49
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
gewoon posten, maar wel nuttig (dat doe ik namelijk ook )
dan bereik je vanzelf wel een volgend niveau!
Succes d'r mee,
Greetz RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Dec-20-2001 10:53
Marco Harleman
tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: De Vecht
aha
oke ik snap het, dus hoe meer je post hoe sneller als je van status veranderd. mooi systeem
Dec-20-2001 10:58
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Je zit pas op:
Total Posts: 21 (0.17 posts per day)
Als je meer dan 400 posts heb mag jeje eigen naam kiezen.
Daaronder verander je van Junior Tranceaddict/ Tranceaddict /Senior Tranceaddict
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-20-2001 13:18
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Je zit pas op:
Total Posts: 21 (0.17 posts per day)
Als je meer dan 400 posts heb mag jeje eigen naam kiezen.
Daaronder verander je van Junior Tranceaddict/ Tranceaddict /Senior Tranceaddict
GReeTZ
Je vergeet er in!!!!
Supreme tranceaddict!
Enna ja na 400 post zelf kiezen
___________________
Dec-20-2001 14:16
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
... en met je huidige tempo mag je over 1805 dagen, oftewel over 4 jaar en 11 maanden plus een paar dagen je eigen naam bedenken
ow, nou doe ik alweer een zinloze post, nou ja, vandaag was nou eenmaal vrij zinloos (diehiep!!)
groeten kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-20-2001 20:19
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
en laten we he maar niet gaan hebben opver het aantal jaar dat je evenveel posts hebt als ikke
En als je buiten het forum om goed je best doet word je ook een SeXaddict
Dec-21-2001 05:56
Marco Harleman
tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: De Vecht
MMM dat klinkt zeer zeker goed. Alleen dan moeten er natuurlijk wel goeie treads zijn. Ik zal zelf ook mijn best doen om er iets nuttigs neer te zetten. Maar af en toe vind ik dat er te weinig treads zijn waarvoor ik me interreseer. Dan gaat het over hoe dronken als je geweest bent in het weekend en zo. Maar dat zijn standaard dingen. Ik bedoel, het is al een heel heugelijk feit als ik dat een keer niet ben geweest. Ik hoop eigenlijk dat er meer treads komen over phatte feesten, hoeven niet de hele grote te zijn, underground mag ook, Of over muziek. Sites waar je nieuwe livesets kunt downloaden. En dan wel echt nieuwe sets, die ik nog niet ken. http://d2k.dedserver.org/index2.php die ken ik al. Kijk ik ook iedere dag op of ze nog iets nieuwes hebben. En vaak is dat wel zo en hebben ze echt de nieuwste sets. Maar ongeveer een jaar geleden was er ook een site die heette ongeveer iets van Mindphaser. Ook daar hadden ze altijd de nieuwste muziek. Alleen werden op een gegeven moment alle muziek gewist. Toen zouden ze nog terugkomen, maar ik weet de naam van de site niet precies meer en volgens mj zijn ze helemaal gestopt.
Als iemand bijvoorbeeld weet wie ik bedoel en de naam nog weet.....Make my day
Dec-21-2001 07:32
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
Als we hier tog vragen aan het stellen zijn hoe kun je zie hoeveel
je al gepost hebt enzo
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!