|
|
|
|
 |
Dj P.A!
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
|
|
|
99-00 var också mycket bra år ju. Då blommade ju Tiesto, Armin & Ferry upp och de dominerar ju mer eller mindre idag. Som jade ser det så är det 2 perioder som har varit lite extra. Dels då 92-94 nära trancen var helt ny och på något sätt oskultsfull. Sedan hände inte så mycket under några år och sedan då peioden 98-2000 då det ju hände explotionsartat mycket under en period. Och sedan dess så tycker inte jag att Trance musiken har utvecklats så mycket. Utan det låter ungeför lika som det gjorde vid år 2000.
|
|
Oct-22-2005 22:26
|
|
|
 |
 |
Dj P.A!
Senior tranceaddict
|
|
|
| quote: | Originally posted by SkooB_E
Finns det någon tracklist till mixen? |
Det finns en fullständig tracklist för mixen. Men jag håller på den en litet tag till. Det är ju roligare om så många som möjligt får lyssna först innan man släpper låtarna. Men jag kommer att uppdatera den här.
|
|
Oct-23-2005 00:54
|
|
|
 |
 |
Dj P.A!
Senior tranceaddict
|
|
|
| quote: | [i][b]saknade dock något från Eye Q Records. Det var ju ändå världens första trancelabel och släppte ohyggligt mycket bra saker.
I övrigt en schysst odyssé =D |
Detta var bara den första mixen. Jag kommer att göra en del 2+3. Jag tycker också att Eye-Q kom med massor av bra trance. Men jag har nu bara spelat låtar som jag minns från just det Radio programmet. Så dettta är inte någon slags best of 93-94 utan helt enkelt en tillbakablick på mina gamla kassetband. Dock kommer jag ihåg att de körde "Vernons Vonderland" så den hade kunnat varit med. Men annars som sagt minns jag inga Eye-Q låtar från just det programmet
|
|
Oct-23-2005 11:26
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:56.
Forum Rules: