|
| quote: | Originally posted by King of Clubs
inte sett nåt gott nytt år svar, men ser "not home" skylten nu.. Vad gör du, ute och bombar? |
joo, kolla i Gott nytt år threaden menar jag. har skrivt dit hela min kväll. lite lektyr där..
ute o bombar gör jag alltid! jag var hemma hos en polare o kollade på rush hour 2 o scary movie 2..
nee, håller inte på med graffit nåt.. ska väl göra nån/några målningar till sommaren.. hålle rinte på dock.
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
|