|
Hehe me vrienden zijn net weg. Eentje helemaal out gegaan, die lag met ze hoofd op de rand van de wc lol, moest ik ze moeder weer bellen qaangzeien het feest bij mij was. Heb me lenzen niet meer in en heb teveel gedronken opm nog goed te kunnen typen lol. Gelukkig nieuw jaar iig allemaal. Ook met de mensen waar ik dvorig jaar wat heftige discussies mee gehad heb, ik hoop dat we dit jaar misschien wat beter met elkaar kunnen opschieten en wat normaler tegen elkaar kunnen doen. Zou de sfeer ook ten goede komen .
Laters Lex
___________________
|