Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > IMPULZZZZ, JOU ERVARING.
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

garderobe: superkut, daardoor heb ik 45 min. van Ferry Corsten gemist, dat was echt een kutzooitje, 1 uur en 15 minuten gewacht totdat ik mijn jas kwijt was.

Ferry Corsten: laatste halfuur was echt vet, khad van een paar vrienden gehoord dat het begin niks aan was. liveset iemand.........????

Main Hall: Vond ik zwaar tegenvallen, altijd maar gewoon een harde beat, geen enkele keer een melodietje erdoorheen ofzo, supersaai.

Tom Harding: WOW!!!!!!!! De topper van de avond, andy Farley was al een goede opwarmer, en Tom Harding was supervet, liveset van deze 2 dj's........????

Wat vonden jullie ervan?????????

Old Post Feb-18-2001 13:34 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

het bier smaakte lekker in Heemskerk & Wijk aan Zee... vooral toen ik hoorde dat ik nog wel nog heen had kunnen gaan!!

Old Post Feb-18-2001 18:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CrackPigeon
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2000
Angry Impulz

Mijn ervaring:

Muziek in de Main Hall en de Hardhouse steeds hetzelfde, in de Main Hall steeds dezelfde vage beat en in de Hardhouse ging het veel te snel. Garderobe was klote en de bij de technische dienst waren ze ook een stelletje eikels, een kwartier de muziek uitgevallen in de Main Hall en in de Progressive stopten ze ook al om 7 uur vanwege "een technisch probleem". Ook hoorde ik dat dit in nog een zaal zo was. En dan nog die verschrikkelijk zeiklucht in de Progressive [wat trouwens verder best een relaxte zaal was], BAH! Lab 4 vond ik zelf toch en Michel de Heij en Nare Billy waren ook wel goed. Verder viel de muziek me erg tegen, i.v.m. de afgelopen Innercity. De flesjes met drinken waren ook fijn, ik miste alleen wel de 'lopende bierblikken' die ook op Innercity waren.

Een 5,5.

Old Post Feb-19-2001 17:18 
Click Here to See the Profile for CrackPigeon Add CrackPigeon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Cool wel VET

In tegenstelling tot wat die DAAP hiervoor beweert (deze persoon heeft denk ik het IQ van een baksteen) vond ik het alweer een enorm vet feetje.
Ja o.k. die jassen dat was KUT geregeld en dat er technische problemen waren (ehj shit happens, "respect"). Maar in de hardhouse was het "WAAZAA"!!!! en ook als ik in de mainhall kwam, (slechts 2 keer) was het wel relaxed. En iedereen die ik tegenkwam vond het gaaf en stond gewoon te flippen (als het niet op de beats was dan wel op de pillen o.i.d.) En natuurlijk was ook de sfeer weer super. En over de hele tijd dezelfde beat dat was dus ook niet althans in de hardhouse daar was het gewoon vet VETTE sound stevige beat en bij tijd en wijlen gewoon even stumpen!!!

Old Post Feb-19-2001 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

live sets of playlists

Weet iemand of er ook ergens op het net een live set is te vinden van een DJ die op impulz was (bij voorkeur in de hardhouse) en anders eventueel de playlist.

Old Post Feb-19-2001 18:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ampburner
progressive trancEaddict

Registered: Oct 2000

Garderobe kut? nix van gemerkt, zeker omdat ik er vroeg was (10 uur) Ferry was vet, afgezien van (technische probleem, hehe was ook wel lachen trouwens, toen z'n plaat begon over te slaan. Je had z'n gezicht moeten zien! En die MC maar aan de draaitafel kloten .... gebeurde nog een keer bij Sander Kleinenberg btw.) Main Hall vond ik saai.
Hardhouse...Te ziek! Tom Harding was echt het hoogtepunt van de avond!
Goede sfeer...een topavond!

...We had that lightswitch installed so you could turn the lights on - and off. NOT SO YOU COULD HAVE LIGHTSWITCH RAVES! now let's go break open that glowstick and poor it into homestarrunner's mountain dew! I heared they have to pump your stomach when you drink that stuff...

Old Post Feb-19-2001 18:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for ampburner Click here to Send ampburner a Private Message Add ampburner to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict

Exclamation impulz was zeker vet

impulz was zeker wel een vet feest vooral toen lab 4 ging draaien hun waren voor mij zeker de beste van de avond en tom harding draaide ook weer een x lekkere goeie platen ik vond ferry corsten wel meevallen alleen wat blik al zei de garderobe was vet KUT heel veel mensen konden hun jas niet ophangen omdat die lompe garderobe vol was!!de pis lucht kwam omdat de plays overvol waren en niemand zin hadde om een uur in de rij te staan voor de rest vond ik het feest echt wel er werd vet lekker gedraait ik zal ook zeker bij de outdoor van impulz aanwezig zijn op 30/06/01

Old Post Feb-19-2001 20:15 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > IMPULZZZZ, JOU ERVARING.
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRemix of Tilt Headstrong needed for ID [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChicken Lips - Do It Proper (Justin Robertson Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:45.

Forum Rules: