Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > INNERCITY REPORTTTT! (by me! d0h) :)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Invisible Grin INNERCITY REPORTTTT! (by me! d0h) :)

Zow dat was best ff stampen man!

En de rest volgt natuurlijk als ik geslapen heb...

Old Post Dec-30-2001 08:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

maken we toevallig weer allebei een tread aan op hetzelfde moment......leuk hoor.......


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Dec-30-2001 08:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Ede, The Netherlands

Innercity was weer wat we er van konden verwachten: LARGE AND IN CHARGE!

Met Marco V in mijn ogen DE MAN van de avond! Vond Picotto wat tegen vallen en daarom zal hij het BIJ MIJ het met een derde plek moeten doen en Sven Vath de 2de!! Ben nog heel even in de techno zaal geweest en daar was het weer stampen geblazen.

Marco V draaide TE GEKKE platen zoals DAMN NOA - HOME (WIE HEEFT DEZE VOOR MIJ??!?! ), Simulated (beide rmxen) en natuurlijk DERBISS!!!! Beetje irritant was wel die platen-speler die niet mee wilde werken ofzo.

Anyway.

Tijd voor bed

Groeten!

Old Post Dec-30-2001 09:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

heh ik heb mijn verhaaltje in der andere thread staan =)
maar ik wil hier dan gelijk van de gelegenheid gebruik maken om te vragen hoe die plaat heet die marco v draaide met de madonna sample van "life is a mystery, nananana enz"
hele relaxe plaat
mzzzzzls


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Dec-30-2001 10:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

quote:
Originally posted by The Groove
Marco V draaide TE GEKKE platen zoals DAMN NOA - HOME (WIE HEEFT DEZE VOOR MIJ??!?! ), en natuurlijk DERBISS!!!!



Damn Noa komt voorlopig nog niet uit.

Derb - Derb (derbiss) is echt de meest vette plaat. Hijs al bij 3/4 jaar oud. Maar sinds Marco m weer draait is ie weer helemaal terug


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Dec-30-2001 10:55 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Ik heb gehoord dat die V.Ision remix na Home nooit gaat uitkomen, net als de V.Ision remix van Cygnus X - Positron

Verder wil ik meer verhalen zien ...


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Dec-30-2001 11:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Irish Pub

Lol mijn eerste post hier.
Vond het een geweldig feest. Ik vond Sven Vath minder draaien, had beter verwacht. Marco V was inderdaad de BOM ! Mauro Picotto draaide wel redelijk, veel lekkere stamp muziek. Laatste uur van Xpress was ook zeer goed, jammer dat er wat dingen mis gingen.

PS : Sorry voor telegraaf stijl maar ben pas net thuis, maar wilde mijn mening over dit super feest graag verspreiden )


___________________
Hardstyle :

Old Post Dec-30-2001 11:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

quote:
Originally posted by Valhalla

http://valhalla.faithweb.com/valhalla.jpg




Je moet ff van de < ----> [ maken, dan doet je sig het wel

Vette sig BTW en welkom


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Dec-30-2001 12:05 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Irish Pub
Smoking ..umm..something

THX !
LOL ben niet echt wakker meer lol.


___________________
Hardstyle :

Old Post Dec-30-2001 12:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?



Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands

quote:
Originally posted by Valhalla
THX !
LOL ben niet echt wakker meer lol.

da komt vanzelf wel weer een keer . mischien


___________________

Old Post Dec-30-2001 12:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

ZOW ben net wakker.....dat was me het feestje wel..
x-press 2 1e uur vaag en experimenteel...

james holden man van de avond..
marco v...trok ik niet...te veel mensuh hehehe...
anthony pappa zwaar goed
lucien foort HARD...
per....heb betere sets gehoord.

minpuntjes:
het niet gebruiken van een gang terwijl dat in het begin nog wel kon maar opeens 20 minuten omlopen ofzo

pluspunt:
in de earth zaal kijken naar jackass


meeting:
geslaagd
grote afwezige miss P met haar spandoek


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Dec-30-2001 15:26  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK WIL LIVESETS GDVRDGDVR!!
Khad van tevoren 5gigabytes op mn harde schijf vrijgemaakt, en mn stereo aangesloten op de computer zodat ik de hele nacht door kon opnemen terwijl ik er gewoon was, BEN IK M VERGETEN AAN TE ZETTEN!
Maarja, pech gehad, dat wordt weer downloaden dus

Ok, ik ga ff lekker uitgebreid reporten:
In het begin rijdend naar de RAI met de auto 2x een bijna ongeluk gehad omdat het zo ontiegelijk glad was, dat was echt niet relaxed.
Ik had (voor degenen die dat niet wisten) een shirt aan met allemaal cd's erop. Bij het fouilleren riep mn maat tegen die gast die me fouilleerde dat ik met die cd's alles ging opnemen; en hoe dom het ook klinkt, die gozer ging daarop mn hele shirt onderzoeken, hij moest er zelf voor en achter onder kijken!
IIG eindelijk binnen, dus wij via een weg waarbij de trap naar boven wat smal was (wat waarschijnlijk ook de reden was dat ie later werd afgesloten) op naar de main. Ik ging ff pissen, kom ik Remy-d al tegen!
Nou goed blaas leeg en dansen maar weer op Benny Rodriquez, sta ik lekker, komt er in eens zo'n camera boven op mn lip, en die bleek MIJ gewoon al een tijdje staan filmen. Nou ja ok goed als jullie dat willen dans ik wel even, maar na een minuut ging dat ook vervelen!
Camera eindelijk opgerot en nog wat mensen die opmerkingen maakten over hoe ik eruit zag weer lekker uit mn dak, komen er 2 BEST wel mooi uitziende ID&T meiden, die vroegen of ik op de foto mocht (zeg dan maar is nee!) Dus ik op de foto en feesten maar weer.

Toen ff een rondje gelopen door het hele complex, beetje de boel verkennen enz, wreed gestampt in de Techno!
Onderweg kwam ik Basvh ookal tegen; huh ken ik jou? Ja ik spreek altijd tranceaddict aan

Toen weer terug in de Main (xpress2 was al begonnen) waren Magrec en TimeportE ook weer van de partij

Toen ff naar de garage maar dat viel nogal tegen omdat van beide kanten stromen mensen langsliepen omdat de weg van en naar de main erlangsliep.

Anywayz nadat ik nog in allerlei zalen goed had gefeest was het tijd voor de meeting,
Dus ik loop rustig die gang door vanaf de main naar onze meetingpoint, word ik daar aangesproken door (dat wist ik van zn beschrijving) Partyhardy:
*Heej alles goed? Ik ben onderweg naar een meeting, van tranceaddict.
-O ja joh? Alles goed Partyhardy?
*WOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTT !!!
haha dat was echt wel toevallig

Bij de meeting kwam ik Blighty al vrij snel tegen en dankzij de mobiele telefonie wist High-NRG het ook te vinden

Anywayz toen het toch wel te laat leek om nog een spandoek met tranceaddict te zien of nog meer mensen te meeten hadden we de foto gemaakt en ging ik weer verder feesten.

Wat ik toen allemaal heb meegemaakt was minder relaxed, het was dat moment superdruk, die ene gang was net afgesloten en bij marco V had ik ook niet echt veel ruimte om te dansen ofzo. Technozaal was rond dat uur al helemaal niet te bereiken en toen we er eindelijk waren was er nergens ruimte voor, dus waren we daar ook weggevlucht.
Alsof dat nog niet genoeg was werd ik ook (kleine schatting) 60 keer aangesproken op mn shirt, soms spottelijk maar gelukkig ook mensen die gewoon tof zeggen dat het er gaaf uitziet. Beter dan andere mensen die ik tegenkwam die probeerde door keihard door mn haar te wrijven de glowsticks die erin zaten eruit te halen of mensen die snel een cd proberen mee te nemen door er keihard aan te rukken (so die zitten goed vast!!!). Gelukkig vond ik snel een rustigere plek (stampuhh! springnichtuhh!!!)
Mauro Picotto draaide ook super, wat een sfeer, wat een geluid (veel beter dan vorig jaar)

IIG, voldaan van alweer een goed feest loop ik naar de uitgang en krijg daar nog even zo'n ID&T magazine in mn handen geduwd:
*ID&T magazine alsjeblieft
-THX
*Leuke outfit!
-DankjeweeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhEEEEE!! BELLIE!

Wist ik ook meteen waarom hij er niet was op de meeting (Techno@ddict)

Toen lekker met de auto naar huis, in bed geploft en ik ben nu een uur wakker geloof ik.

quote:
Your message is 4350 characters long

Wie gaat mij overtreffen?


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Dec-30-2001 17:11  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > INNERCITY REPORTTTT! (by me! d0h) :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEasy One from AnjunaBeats Vol3 [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Control - "This is My House" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:33.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!