Amerikansk serie från 2004. 48 personer överlever en svår flygkrasch på en öde tropisk ö. Den till synes bedårande ön visar sig vara en förrädisk kuliss till det mardrömsdrama som kommer att utspela sig där. De överlevande - vänner, familjer, främlingar och fiender - måste kämpa tillsammans för att behålla livet. Vädrets makter, tiden och den svåra terrängen är emot dem, och ön ruvar på många hemligheter, liksom de överlevande själva.
Jäklar denna serie ska jag FAN följa.... as välgjord och spännande !
Detta första avsnitt har riktig premiär onsdag den 2a februari klockan 21:00. Del 1 av 22.
Yea, verkar vara en riktigt tung serie. Ska följas!
Rebel9: No shit de var mycket reklam! Kul att första (aslånga) reklamavbrottet kom innan introduktionen ens var över.. *suck*
Varför kan inte TV4 lära sig att klippa in reklamen där den ska vara? På flera ställen i detta avsnitt blev det svart för ungefär en sekund och det hände något spännade så man hade velat sitta kvar...
"1.. 2... 3... 4.. 5.." *SVART!*
Men neeeeeeeeeeeej, tv4 väntar ca 2minuter längre fram och dunkar in reklamen!
En vän sa "se på Lost" och jag gjorde inte så mycket åt det.. men nån vecka sen drog jag hem första avsnittet.. och samma kväll resten.. har sett 1-14 nu och väntar spänt på 15e .. så bra serie .. synd att det snart är slut bara =(
Feb-01-2005 07:15
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Kamelen
En vän sa "se på Lost" och jag gjorde inte så mycket åt det.. men nån vecka sen drog jag hem första avsnittet.. och samma kväll resten.. har sett 1-14 nu och väntar spänt på 15e .. så bra serie .. synd att det snart är slut bara =(
hehe, samma här.
Har dock inte kommit lika långt som dig. Har endast sett 5 av de 14 jag fått hem
OT: Har även hört att "Alias" ska vara riktigt bra också, det blir nästa projekt
Feb-01-2005 09:12
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
hmm va skumt har haft avsnitt 1-3 på datorn skitlänge och fick först för mig igår att titta på det, vilket resulterade i att jag såg på alla de avsnitt plus laddade hem resten verkar va riktigt bra faktiskt... dock mycket skumt att jag lyckades pricka in det samtidigt som svenska premiären visades
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Feb-01-2005 10:12
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
den svenska premiären är inte förrens imorgon onsdag ju
det var bara en förhandstitt igår.
men bra, det är den som fan!
Ska minsann ladda hem dem när jag kommer hem..
Feb-01-2005 10:51
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
Jo Lost är GRYMT BRA
Är dock lite smått förbannad över att det av någon anledning inte släptes något avsnitt i USA förra veckan
Abstinens ^^
Rekommenderar alla den här serien.
Feb-01-2005 17:35
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Som Rebel9 nämde... jävligt jobbigt med 4an jävla reklamavbrott var 5 minut som pågår i 15 minuter...
Jag tänker följa denna serie på TV så jag får stödet av Svensk textning... Följer andra serier genom att tanka hem alla avsnitt som går men ibland blir de svårt att hänga med... Just nu laddar jag hem nya avsnitt från 2 serier varje vecka...
Originally posted by SteveTranz4ever
Som Rebel9 nämde... jävligt jobbigt med 4an jävla reklamavbrott var 5 minut som pågår i 15 minuter...
Jag tänker följa denna serie på TV så jag får stödet av Svensk textning... Följer andra serier genom att tanka hem alla avsnitt som går men ibland blir de svårt att hänga med... Just nu laddar jag hem nya avsnitt från 2 serier varje vecka...
Själv har jag nog blivit för beroende av att tanka hem serier.
De jag följer just nu är Scrubs, Joey, Las vegas, Lost, OC!!!, The Apprentice, Simpsons o nu senast North Shore. :P
Å andra sidan så blir det minimalt med svenska tv-program ^_^
OC o Lost är väl de två bästa av ovanstående enligt mig.
Joey har också in charm men är ibland riktigt B :P
Scrubs är grymt!
Simpsons talar för sig självt.
The Apprentice är skitskoj... Trump är skön
North shore verkar ok, men en ganska svag kopia av OC ändå.
Las vegas har sina stunder, mkt snygga bitches också
Feb-01-2005 19:13
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Kvicket
Själv har jag nog blivit för beroende av att tanka hem serier.
De jag följer just nu är Scrubs, Joey, Las vegas, Lost, OC!!!, The Apprentice, Simpsons o nu senast North Shore. :P
Å andra sidan så blir det minimalt med svenska tv-program ^_^
OC o Lost är väl de två bästa av ovanstående enligt mig.
Joey har också in charm men är ibland riktigt B :P
Scrubs är grymt!
Simpsons talar för sig självt.
The Apprentice är skitskoj... Trump är skön
North shore verkar ok, men en ganska svag kopia av OC ändå.
Las vegas har sina stunder, mkt snygga bitches också
Jag följer med några serier
Las Vegas, är skitbra (å nikki cox är förbaskat läcker!)
Feb-01-2005 19:45
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by jofawe
Jag följer med några serier
Las Vegas, är skitbra (å nikki cox är förbaskat läcker!)
Någon tjej i Las Vegas som inte är förbaskat läcker? :O
Vanessa Marcil AKA Sam är väl ändå saftigast?
Ojojoj säger jag