Ja GvD hier krijg je toch de spontale dunne schijt van??
Ik was van plan om er met een paar vrienden heen te gaam, en die weten dus niet of ze kunnen. Ike heb me kaartjes nog niet, en ik wil er niet alleen heen
En ik ben het met blik eens, WTF motten die barthezz en DJ Jurgen op TE, die bathrezz is grand master cheese en jurgen is een dikke mofo die altijd van die uber klote blije plaatjes draait. Waarom Marco V eruit?? Donder gewoon de hele club zaal eruit en laat Proggresive lekker staan
Mark van dale zuigt trouwens ook, hij is ng erger dan DJ Jose
GVD
Welke idioot heeft dit verzonnen? Damn them....! damn them to hell!!!
|