[04-11-2005] Everybody On Tour - Panama, Amsterdam
Lee Burridge
Sander Kleinenberg
Prijs: ?
Ik ben er wel wss... Iemand anders nog?
Oct-30-2005 15:38
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Starts: 23:00
Till: 04:00
Presale: € 15,=
At the door: € 20,=
Ik weet nog niet of ik hier bij ben. Kleinenberg is wel leuk, maar Burridge ben ik niet zo'n fan van.
Oct-30-2005 16:20
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Ik twijfel ook nog. In eerste instantie was het plan om zeker te gaan, maar nu twijfel ik even.......Als ik ga is dat vanuit Apeldoorn met de auto.
Wil ook wel weten wie wanneer draait. Hoop niet dat Burridge als 2e draait van 2 tot 5 ofzo.
Oct-30-2005 16:52
magrec
Kleinenberg addict
sander sluit af. OF ik ga is nog een groot ??? over 2 weken ook earth waar ik zeker heen ga en aangezien ik eigenlijk geen geld meer heb moet ik dit feest denk ik overslaan.
Oct-30-2005 16:55
SnuggLe
drs. Betweter
Ik sla Earth over.....dat past niet helemaal in mijn planning.... Ook nog even kijken of de 19e gaat lukken in A'dam. Ik wil namelijk even wat rustiger aandoen. 9 dec. het Paard wordt hem namelijk wel zeker.
Oct-30-2005 17:27
magrec
Kleinenberg addict
Earth is een sowiesootje, ff flink flyeren daar voor de 19e ben ook wel erg benieuwd naar chus en ceballos. Het kan zo dat ik vrijdag naar de panama gaat maar dat wordt dan wel een last-minute beslissing.
Oct-30-2005 17:41
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by magrec
Earth is een sowiesootje, ff flink flyeren daar voor de 19e ben ook wel erg benieuwd naar chus en ceballos. Het kan zo dat ik vrijdag naar de panama gaat maar dat wordt dan wel een last-minute beslissing.
*edit* laat maar, ga niet meer vanaf Apeldoorn, als ik ga wordt het vanaf Den Haag.
Last edited by SnuggLe on Oct-30-2005 at 18:12
Oct-30-2005 17:45
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
ik ben hierbij, hopelijk heeft magrec deed jaar niet weer hetzelfde shirtj aan.
Oct-31-2005 13:48
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by basvh
ik ben hierbij, hopelijk heeft magrec deed jaar niet weer hetzelfde shirtj aan.
daar ben ik al weer uitgegroeid....