|
גיא... עשיתי לך עוד גירסה בלבן שתתאים לרקעים כהים יותר

//edit:
טוב... אז זה לא נותן לי לשים פה תמונה, אלא שם את זה בתור לינק
מן הסתם לא תראה את הבורדר ואת הניק שלך אם תפתח את זה בחלון חדש למה הרקע של חלון חדש זה לבן
(duh )
פשוט תעדכן את זה בפרופיל שלך כשאתה רואה את ההודעה הזאת...
___________________
Last edited by eXeTik on Jan-06-2002 at 05:03
|