K ik heb al wat geprobeerd met verschillende ftp-programma's maar ik krijg geen goede verbinding ofzo.
Ik heb het samen met een vriend geprobeerd en ik zie niets op zijn comp, hij kon wel van mij downen maar dat ging maar met 3-6kb/s terwijl we allebij ADSL hebben.
Wat gebruiken jullie voor programmas en zijn er dingen waar ik op moet letten bij het gebruiken?
___________________
I like the Prosac to come back
Jan-04-2002 17:43
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
hmmmmm met adsl heb je toch ook niet zo hoge upload. Ik heb met adsl basic maar 7 kb
Maar iig gebruik ik flash fxp en dat is wel makelijk in gebruik.
Het is misschien ook handig om ff bij de hulpfunctie te kijken.
Jan-04-2002 18:13
Chrono|one
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Leiden
URL? btw je hebt 50kb/s upload als het goed is met basic
___________________
I like the Prosac to come back
Ja maar een echte site met wat info over het product zou wel handig zijn
___________________
I like the Prosac to come back
Jan-04-2002 22:01
Chrono|one
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Leiden
Ja maar een echte site met wat info over het product zou wel handig zijn
___________________
I like the Prosac to come back
Jan-04-2002 22:08
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
uuh je hebt zeker niet een upload van 50 kb/s !! ik heb ook adsl basic en ik weet heeel zeker dat iedereen met een adsl verbinding maar met max (+/-) 7 kb/s kan uplaoden.. download gaat idd rond de 50 kb/s !!
trouwens flashfxp wijst zichzelf redelijk goed, heb je problemen pm/email me maar ofzo dan help ik wel eff..
als die vriend van je download van jou.. dan upload jij dus naar hem.. jouw max zal dus zoals timporte zei.. ktje of 7 zijn.. kan je dl nog zo hoog zijn heb je dan nix an
bij het opzetten van een ftp.. moet je ff "write acces" uitzetten.. en dan bepaalde ips wel write acces geven.. bepaalde delen afsluiten
geef nooit axxs over je hele pc.. en maak er nooit een anonymous ftp van (geen login + pass nodig)
Originally posted by Henkie_henk als die vriend van je download van jou.. dan upload jij dus naar hem.. jouw max zal dus zoals timporte zei.. ktje of 7 zijn.. kan je dl nog zo hoog zijn heb je dan nix an
bij het opzetten van een ftp.. moet je ff "write acces" uitzetten.. en dan bepaalde ips wel write acces geven.. bepaalde delen afsluiten
geef nooit axxs over je hele pc.. en maak er nooit een anonymous ftp van (geen login + pass nodig)
Ajetj0
idd, of zorg dat alleen bepaalde IP's kunnen inloggen, zodat er gene ongewenste gastuh kunnen komen
___________________
Jan-05-2002 09:47
Chrono|one
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Leiden
Ja ik weet het, het zelf ook firewall enzo. 7kb is echt vaag weinig dacht dat het veel meer zou zijn. Ik weet trouwens echt zeker dat ik meer dan 50kb/s download heb.
Erm in iedergeval bedankt voor de info, ik kom er wel uit.
___________________
I like the Prosac to come back
Jan-05-2002 14:22
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Chrono|one Ja ik weet het, het zelf ook firewall enzo. 7kb is echt vaag weinig dacht dat het veel meer zou zijn. Ik weet trouwens echt zeker dat ik meer dan 50kb/s download heb.
Erm in iedergeval bedankt voor de info, ik kom er wel uit.
Wat de providers doen is alles in kbit weergeven terwijl het in werkelijkheid draait op kbyte, dus een 8ste ervan.
Er staat dan bv:
download ===>> 512kb/s
upload ===>> 64 kb/s
maar dat moet je dus nog ff delen door 8 en dan zit je op het werkelijke getal
Dus men denkt altijd dat het supersnel is, maar dat is dus niet zo.
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jan-05-2002 15:26
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Location: K'pen
ik gebruik ---> BulletProof FTP Server werkt wel goed.
Alleen ook niet echt snel bij mij