Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > zomaar een thread dicht?!?!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
zomaar een thread dicht?!?!

Ik snap iets niet... Het hele jaar door worden er bijna geen threads gelosed, niemand wordt op zijn vingers getikt als ie off topic gaat, en nu gaat er een thread dicht zonder dat iemand daar nog hun mening over heeft kunnen geven? In twee dagen?!
Ik heb er namelijk nog wel wat over te zeggen:

Het is zo jammer dat mensen zich zo gauw aangevallen voelen. Denk toch ff na. Ik weet zeker dat Miss P het niet zo heeft bedoeld, dat het inderdaad een vorm van sarcasme was. Misschien kwam het niet zo goed tot uiting, maar ja, geschreven woorden zijn nou eenmaal anders dan gesproken woorden.

Raar vind ik het dat er in dit soort flame-threads opeens gescholden wordt door mensen die er niets mee te maken hebben. Schelden doe je maar in PM's, daar zijn ze voor: persoonlijke positieve of negatieve uitingen.

Frappant vind ik het dat er mensen in dit soort threads opduiken die eerder hebben gezegd hier niet meer te zullen posten. Het is ieder's recht om te posten, maar vanwaar dan zeggen dat je hier nooit meer zult komen (en nee, dit is geen persoonlijke aanval)

Stom vind ik het dat iemand het nodig vind om die thread in het andere forum hier te plaatsen om de mensen op z'n hand te krijgen. Ik weet niet eens meer wie het gedaan heeft, maar als je moeite hebt met een thread, geef dat dan aan in die thread (tenzij die zoals die thread over Miss P nu gesloten is) of doe het in een PM.

Jullie kennen onderhand miss P en haar uitingen toch wel een beetje? Dan weet je toch hoe die opgevat moeten worden? Als Henkie of Optimus ofzo die thread over het sluiten vanb het Nederlandse TA forum had gestart, dan hadden jullie niet zo gereageerd, dan was het geweest, en had iedereeen de lol er wel van ingezien.
Beetje makkelijk dan om iemand de huid vol te schelden die haar hart op haar tong heeft liggen, die soms misschien iets te gauw iets zegt voordat ze nadenkt. (Doet me denken aan Maxima die wat zegt over alexander, toen hij te vlug iets uitsprak zonder even na te denken ) Kunnen jullie nou niet door de woorden heen lezen?! (iedereen bekijkt zelf maar of ie zich hierbij aangesproken voelt, ik heb het niet tegen iedereen)

Ik vind het erg makkelijk om je mening meteen klaar te hebben staan.
Verder vind ik het erg oke van miss P om excuses aan te bieden, dat heb ik hier mensen nog niet zo vaak zien doen...

Zo.
Ik weet dat ik me niet moet bemoeien met het moderaten, wil ik ook niet doen. Vandaar maar gewoon een nieuwe thread, angezien het in die andere niet meer kon. Eens kijken of deze thread geclosed wordt. Of zelfs gedelete wordt... Misschien dat er wel meer mensen zijn die nog wat hadden willen zeggen....

Old Post Jan-04-2002 23:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

bedankt voor je visie.. het is genoteerd

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jan-05-2002 00:38 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Als Henkie of Optimus ofzo die thread over het sluiten vanb het Nederlandse TA forum had gestart, dan hadden jullie niet zo gereageerd, dan was het geweest, en had iedereeen de lol er wel van ingezien.

Waarom ik nou weer? Zoveel onzin kraam ik ook weer niet uit hoor!!

[off topic]Waarom ben je nog steeds niet meer op icq/IRC?[/off topic]

Old Post Jan-05-2002 00:44 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
Re: Re: zomaar een thread dicht?!?!

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Waarom ik nou weer? Zoveel onzin kraam ik ook weer niet uit hoor!!

Wahaha lol mister leugenaar j/k

Ik geef proxi wel gelijk in dat ze die thread van Snuggle geclosed wil hebben, die sloeg best wel nergens op, flame it!!!

En Eye-riz, je hebt daar een goed woordje gedaan, ik heb daar weinig aan toe te voegen. Behalve dat ik wel vind dat als iemand het ergens anders leuker vind dan op een ene plek daar gewoon zn kop over moet houden en niet op de ene plek gaan zeiken dat het bij de andere leuker is. Een beetje: ik ben beter dan jij- gedoe, in de psychologie noemen ze het ook wel aaps. STFU & enjoy yourself, en stop dat gezeik de hele tijd en laat mij hier in alle rust posten.

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-05-2002 00:56  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Ik heb m nog eens rustig doorgelezen en ik kwam er achter dat er 2 onderwerpen ter sprake kwamen. Dat Miss Proximuts gedoe en het Mp3 verhaal. Hopelijk kenne we gewoon allebei de topics afsluiten want ik wordt er een beetje moe van al zeg ik het zelf.

Ow, ik ben moe van de tijd, niet van de threads

LOL...

Tis weer genoeg geweest voor vandaag. Die grote kus voor Miss P heb ik nog altijd bij me voor als we een keer mochten meeten...

Toedels

Old Post Jan-05-2002 00:57 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Re: Re: Re: zomaar een thread dicht?!?!

quote:
Originally posted by Little Theseus

Wahaha lol mister leugenaar j/k

Ik geef proxi wel gelijk in dat ze die thread van Snuggle geclosed wil hebben, die sloeg best wel nergens op, flame it!!!

En Eye-riz, je hebt daar een goed woordje gedaan, ik heb daar weinig aan toe te voegen. Behalve dat ik wel vind dat als iemand het ergens anders leuker vind dan op een ene plek daar gewoon zn kop over moet houden en niet op de ene plek gaan zeiken dat het bij de andere leuker is. Een beetje: ik ben beter dan jij- gedoe, in de psychologie noemen ze het ook wel aaps. STFU & enjoy yourself, en stop dat gezeik de hele tijd en laat mij hier in alle rust posten.

Al pas jeje sig nu gewoon ff aan. Ik word er helemaal gestoord van man.

Old Post Jan-05-2002 00:59 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Heeft iemand hier een post van de afgelopen dagen serieus bedoelt dan????
Welneeeeeeej we waren allemaal gewoon sarcastisch,sjeeeeeeeeeezus beetje hollandse humor hoor hey,verder nog iets?:P

/me doet maar s ff ut slagershuppeltje *tralalalaaa*

mzzlllllll

Old Post Jan-05-2002 08:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

hehe EINDELIJK! iemand die tenminste door heb dat ik sorry heb gezegd

ennu......theseus.......het was niet mijn idee om die thread te sluiten hoor!

Old Post Jan-05-2002 09:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Donna
Heeft iemand hier een post van de afgelopen dagen serieus bedoelt dan????
Welneeeeeeej we waren allemaal gewoon sarcastisch,sjeeeeeeeeeezus beetje hollandse humor hoor hey,verder nog iets?:P

/me doet maar s ff ut slagershuppeltje *tralalalaaa*

mzzlllllll

volgens mij is het grootse deel van de posts hiet onzin
maar ja

Old Post Jan-05-2002 09:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

nou ik heb wel degelijk nagedacht over mijn post in die thread.. en hij slaat volgens mij ook nog ergens op.. (toch?? )..
toch vind ik het goed dat die thread gesloten is want het was duidelijk een flame-thread (zo begon het iig en zo is het grotendeels ook verder gegaan).. en flame-threads die worden gewoon gesloten, zo gebeurd het ook in andere forums (waar miss p al naar verwees in een van haar posts)
maar toch blij je mening hierover te horen Eye-Riz..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-05-2002 10:29  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Waarom ben je nog steeds niet meer op icq/IRC

Omdat ik mirc al wel heb gedowned, maar ik niet op ta forum kom (doe waarschijnlijk weer iets verkeerds ) Tenminste, ik heb nog nooit van Mira en Mils ofzo gehoord, dus zal wel verkeerd zijn (verder is er niemand).
Misschien een goed idee om een sticky thread te maken over wat waar te downloaden, en dan wat je moet doen om er te komen? en hoe je je instellingen in moet stellen?
Elke keer opnieuw zijn er mensen die het vragen, en om dan een andere thread uit het verre verleden op te graven vind ik best veel gedoe!

Old Post Jan-05-2002 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Ja hoor mensen, het hele forum is hier een grote sarcastische bom, doe ff normaal zeg!

Old Post Jan-05-2002 13:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > zomaar een thread dicht?!?!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse Tune Again [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBoccaccio Life - The Secret Wish (Alici Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:51.

Forum Rules: