|
zomaar een thread dicht?!?!
Ik snap iets niet... Het hele jaar door worden er bijna geen threads gelosed, niemand wordt op zijn vingers getikt als ie off topic gaat, en nu gaat er een thread dicht zonder dat iemand daar nog hun mening over heeft kunnen geven? In twee dagen?!
Ik heb er namelijk nog wel wat over te zeggen:
Het is zo jammer dat mensen zich zo gauw aangevallen voelen. Denk toch ff na. Ik weet zeker dat Miss P het niet zo heeft bedoeld, dat het inderdaad een vorm van sarcasme was. Misschien kwam het niet zo goed tot uiting, maar ja, geschreven woorden zijn nou eenmaal anders dan gesproken woorden.
Raar vind ik het dat er in dit soort flame-threads opeens gescholden wordt door mensen die er niets mee te maken hebben. Schelden doe je maar in PM's, daar zijn ze voor: persoonlijke positieve of negatieve uitingen.
Frappant vind ik het dat er mensen in dit soort threads opduiken die eerder hebben gezegd hier niet meer te zullen posten. Het is ieder's recht om te posten, maar vanwaar dan zeggen dat je hier nooit meer zult komen (en nee, dit is geen persoonlijke aanval)
Stom vind ik het dat iemand het nodig vind om die thread in het andere forum hier te plaatsen om de mensen op z'n hand te krijgen. Ik weet niet eens meer wie het gedaan heeft, maar als je moeite hebt met een thread, geef dat dan aan in die thread (tenzij die zoals die thread over Miss P nu gesloten is) of doe het in een PM.
Jullie kennen onderhand miss P en haar uitingen toch wel een beetje? Dan weet je toch hoe die opgevat moeten worden? Als Henkie of Optimus ofzo die thread over het sluiten vanb het Nederlandse TA forum had gestart, dan hadden jullie niet zo gereageerd, dan was het geweest, en had iedereeen de lol er wel van ingezien.
Beetje makkelijk dan om iemand de huid vol te schelden die haar hart op haar tong heeft liggen, die soms misschien iets te gauw iets zegt voordat ze nadenkt. (Doet me denken aan Maxima die wat zegt over alexander, toen hij te vlug iets uitsprak zonder even na te denken ) Kunnen jullie nou niet door de woorden heen lezen?! (iedereen bekijkt zelf maar of ie zich hierbij aangesproken voelt, ik heb het niet tegen iedereen)
Ik vind het erg makkelijk om je mening meteen klaar te hebben staan.
Verder vind ik het erg oke van miss P om excuses aan te bieden, dat heb ik hier mensen nog niet zo vaak zien doen...
Zo.
Ik weet dat ik me niet moet bemoeien met het moderaten, wil ik ook niet doen. Vandaar maar gewoon een nieuwe thread, angezien het in die andere niet meer kon. Eens kijken of deze thread geclosed wordt. Of zelfs gedelete wordt... Misschien dat er wel meer mensen zijn die nog wat hadden willen zeggen....
|