I feel REALLY silly doing this, especially that it has been ages since I had the time to come here... but I was hoping some of you would want to help me by going on the following website, and voting for me for the Miss Monde est Petit contest....
Registered: Oct 2005
lmao @ radio beauty contests
Nov-28-2005 22:49
heroon
RÊVE PAS.
Registered: Nov 2004
hahahaha cé débile je cherche pis jvois pas pentoute oú il faut voter, on dirait que ya quelquechose qui apparait pas, ou ben cé le webmaster qui a besoin de mes skillz de marketing pour rendre ca évident...mais jpense cé juste mon internet ou ben moi qui est fakall pcq je vois rien, ya juste 3 fotos de filles quon voit meme pas ben pis qu'y'ont pas l'air peurf cé sur que cé pas toi sandrine. jveux que tu sois plus belle que ca.
Tu dois avoir cliqué sur Album Photo - Miss Monde est petit, au lieu de cliquer sur Vote Pour Ta Préférée - Cliquer Ici
Si tu vois un dessin genre cartoon d une fille et c est marqué Sois la Miss Monde est petit, bien c est juste en dessous...
Si tu le vois pas.... c est pas grave du tout ! Je te remercie quand même d avoir essayé !!!
Nov-29-2005 00:47
ImmyJ
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
sandrine,
i convinced a bunch of dweebs in my program to vote for you. now i have a lot of questions that need answering. ok, so i voted for you too, but you don't have to kill that guy anymore, ok? i called someone else and you still owe me a favor. word.
-jimmy
Nov-29-2005 02:56
Fëanor
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
J'ai voté. En espérant te voir un jour sur une piste de danse!
Nov-29-2005 04:37
fastmp3
ta main sur le zbebs
Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)
who are you ?