|
Ja ikke...
Niet zozeer het feest zelf, ik von het allemaal toppy geregeld. OK misscien iets te druk, en Xpress 2 zoog gewoon, maar voor de rest nix te klagen over IC zelf.
Alleen dat ik uitgerekent het hele jaar door me verheug op IC, er meer dan 500 piek aan uitgegeven heb, en dan te horen krijg dat mn ZUS meewil, toen knapte er toch wel iets.
Het was wel van te voren dat ik het hoorde, maar het idee bleef. En inderdaad, eenmaal aangekomen daar kom ik haar al niet veel later tegen met MIJN vriendenkring. "Ja er gingen 2 collega's mee en die kennen jou vrienden ook"
Ok, ok, ik kan er nog inkomen dat ze via via mee is gegaan, IK BEN IMMERS TOCH NIET MET HAAR OP IC (wat ik haar heb verteld, meerdere malen van te voren).
Ik loop met 2 andere gozers (met zn 3en naar IC, dat hebben we afgesproken) en zij ergeren zich bont en blauw aan die andere groep met mn zus erin.
Wij hebben alledrie een foto toestel. Zij niet
Wij hebben alledrie een floorplan die we kunnen lezen. Zij niet
Wij hebben geld genoeg voor muntjes. Zij moeten eerst weer pinnen.
Wij hebben geld genoeg voor merchandise. Zij moeten eerst WEER pinnen.
Wij hebben genoeg sigaretten en drux bij ons. Zij moeten de hele avond bij ons bedelen. ("Ja ik vind camel gore peuken, ik kreeg nix mee in de coffeeshop, en ik kon geen pillen krijgen."
Kijk, en nou stoor ik me daar totaal niet aan, want IK BEN NIET MET HUN NAAR IC.
DUS; ik vertel hun, dat we (met zn 3en) niet met hun meewillen, we zijn namelijk met zn 3en.
"Ja en jullie zijn een stelletje uitzuigers, flikkers, dat zijn nou vrienden, ik wil ook helemaal niet mee" en weet ik veel wat er verder uitkwam.
Nu stoor ik me daar ook niet aan, want IK BEN NIET MET HUN NAAR IC.
Ik zeg tegen die andere 2 gozahs, we gaan wat drinken. Ja is goed. 5 min later ben ik die lui allemaal kwijt, en met wie zit ik voor de aankomende 2,5 uur opgescheept? INDERDAAD, mn ZUS.
Gevolg:
Ik moet nu 5 dagen wachten op mijn livesets (kan mijn verbinding ook nix aan doen) om dan te horen wie wat heeft gedraaid, want het enige wat ik heb meegemaakt, is Hong Kong van Mauro, die ie als laatste numer in zn set draaide. Verder heb ik geen een mooie herinnering, naast de herinnering van 6 keer IC rondgelopen te zijn om mn kameraden te zoeken. Toen ik ze eindelijk had gevonden was mn zus weer bekaf en moesten ze ergens gaan zitten.Goed, ga maar ergens zittebn, ben ik jullie kwijt. NIET DUS. De hele avond achter ons aanslenteren (ookal vertel je hun dat ze niet meekunnen) om vervolgens gewoon op een afstandje te gaan staan.
Het is weliswaar een behoorlijk dure les geworden, maar ik denk dat een betere les dan dit niet mogelijk is.
Volgend jaar IC ga ik in de ogen van mn vrienden niet heen, en voor de rest weet ik zelf wel beter. Ik ga namelijk wel heen, en zal er persoonlijk voor zorgen dat ik volgend jaar idd helemaal NIX meer herinner, omdat ik te stijf onder de drux uit mn plaat ga.
Gewoon wachten tot ik mn zus weer zie, haar de botten volschelden, en zorgen dat ik misschien een kaartje voor TE of sensation zwart fix. Kan ik ut in ieder geval nog es dunnetjes overdoen, en hopen dat het in de buurt komt van mn eerste innercity, en ver, heel ver uit de buurt komt van dit jaar. Ik ben niet boos of wat dan ook, maar zulke dingen zijn jammer...
600 piek, en dat verzeker ik je, heb ik er aan uitgegeven...En wat krijg ik ervoor terug?
De volgende dag 6 telefoontjes van iedereen hoe een kutfeest het wel niet was. Alsof ik daar zin aan heb...
Neej ik kan weer een jaar w88...WEER een fuckin JAAR....
|