Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zijn er nou ook nog mensen die IC NIET leuk vonden??
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Zijn er nou ook nog mensen die IC NIET leuk vonden??

hey partyppl

vraagje: zijn er nou ook nog mensen die Innercity NIET leuk vonden. Want er wordt in de regel al gauw meegelift op de algemeen geldende reactie, en mensen die het tegenviel houden zich meestal dan wel stil.

Daarom: von je het : dump hier je reactie, reageer je af.

Er moeten toch mensen zijn die het H-e-l-e-m-a-a-l niets vonden. Ik heb bij andere party's ook wel negatieve reacties gehoord. (ik weet bv. van een niet TA die judge jules op de vorige TE echt von zuigen)

groeten kolkiewolkie (en rubdub, die gek zit naast me at this moment)


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jan-02-2002 21:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance



Registered: Oct 2000
Location: Nijmegen, Holland
Talking Hmm

Hi all,

Nou weet je, ik vond het absoluut niet slecht, maar wel te eentonig.
ID-T heeft Innercity veel te hard gemaakt. Ze proberen de hardstyle weer helemaal terug te brengen. Ik beschuldig ze niet maar ik vind het zelf geen leuke ontwikkeling.

Greetings,
Blighty


___________________


http://www.blighty.nl

Old Post Jan-02-2002 21:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict



Registered: Apr 2001
Location: right here

ik zag op raremusicfinder wel een post van iemand die het echt helemaal gaar vond, maar ik weet niet meer van wie.


[edit]
quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Nou weet je, ik vond het absoluut niet slecht, maar wel te eentonig.
ID-T heeft Innercity veel te hard gemaakt. Ze proberen de hardstyle weer helemaal terug te brengen. Ik beschuldig ze niet maar ik vind het zelf geen leuke ontwikkeling.

Greetings,
Blighty



heej jij poste net 2 tellen voor mij, maar goed, om op jouw post terug te komen, dat terugkomen van de hardstyle is juist een ontwikkeling waar ik heel erg blij mee ben. LEKKER STAMPEN!!!.
je hoort trouwens ook heel veel mensen klagen dat het zo lang duurde om van de ene naar de andere zaal te komen.

[/edit]


___________________
"Opeens heb je het.....Je word schurk!"


And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Last edited by arno on Jan-02-2002 at 21:42

Old Post Jan-02-2002 21:31  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2000
Location: Veluwe -> Holland
Thumbs down was ik maar thuis gebleven, was ik FL100 minder arm geweest en geen desillusie rijker

Ik vond er geen reet aan.
Was om 11 uur binnen, ff rondje lopen... en om 12 uur pas in de main aanbeland. Jezus wat een pokkestukken lopen met die 1-richting, kzat voor twaalven dus al onder de bagger van "partypeople" die met bier of wat aan het gooien waren. Vond het vorig jaar toch beter zonder 1-richtingsverkeer, dan wist je tenminse waar je heen ging.

Oke...slecht begin, maar met goede moed naar X-press2. Kraak kraak kraak kraak, slecht geluid, slechte muziek, en heeeel slecht mixwerk. Man, die dubbele bassen waren echt asociaal.
Maar...vol goede moed wachten op Marco V. Voordat Marco's set echt begonnen is heb ik (dankzij de drukte) 2 naaldhakken mijn tenen voelen onderdrukken, ik heb nu nog een blauwe plek in m'n zij van een mongool die ging pogooen, ik kreeg weer wat te zuipen over me heen "omdat ik te wild danste"...ik had niet eens ruimte om te dansen. Marco begon echt goed z'n set, maar ik had het helemaal gehad met die debielen om me heen. Wat een kut-volk, wat een kutsfeer. Gelijk hele avond verwoest. En toen klonk het door de main: HEEEHOOOHEE.
Hoeveel vuilnismannen ik wel niet gezien heb, hoeveel witte pakken. Man het is geen carnaval.

En toen ging ik weg, nog ff door de andere zalen gelopen. Me rot geergerd aan allemaal wappie halve garen die dachten leuk te zijn.
En om 3 uur naar huis.
Munten namen ze niet meer terug...die hebben we maar doorverkocht.

Vroeger zei men nog sorry als ze je omver beukten. Nu schijnt het cooler te zijn om maar te doen alsof je neus bloedt en je gewoon lomp te gedragen op feesten. Naar mijn gevoel komen er steeds meer lompe lui opdraven die het alleen maar gaat om een avond pillen slikken of erger nog: zuipen. De sfeer daalt en de helft van de mensen staat stil.

Dit was mijn laatste ID&T feest, opdonderen.


___________________
"Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."

Old Post Jan-03-2002 06:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thommie
tranceaddict in training



Registered: Dec 2001
Location: NL

quote:
Originally posted by arno
ik zag op raremusicfinder wel een post van iemand die het echt helemaal gaar vond, maar ik weet niet meer van wie.


Hehe..dat was Switch denk ik. Die was hem om 02:00 al afgetaaid terwijl ie er eigenlijk net was. Zelf vond ik wel ok feessie dat IC 2001, maar IC 2000 was beter.

Niet zozeer omdat inderdaad IC 2001 harder was qua muziek (die ontwikkeling maak ikzelf ook door...beinvloeding noemen ze dat ), maar om diverse dingetjes. Zoals het rouleringssysteem voor te lopen, van main naar techno was 360 graden cirkel maken, te veel mensen op elkaar in main en techno (iets wat door inrichting kwam) etc.

TAiS had daar op RMF ook een aardige review over geschreven...btw..hangt die gozer hier ook nog ergest rond?

Wat ik wel trouwens weer vind is dat IC natuurlijk qua muziek en ZEKER wat publiek betreft veeeeeeeeele malen beter is dan bijvoorbeeld TE. Veel minder TMF kijkers en teenybopperchickies/gozers... (no offense trouwens naar de jongere leden op deze board..ben zelf ook 15 geweest, maar als je zelf ouder bent werkt dat samen in 1 uitgaansruimte gewoon niet )


___________________
[Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards]

Old Post Jan-03-2002 08:15 
Click Here to See the Profile for Thommie Click here to Send Thommie a Private Message Add Thommie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

alleen x-press 2 en et een richting verkeer waren kut....
drukte bij marco v ook wel, maar dat was na 4 nummers al minder =)
verder vond ik et supervet, maar dat komt misschien omdat ik nog niet zoveel vergelijkingsfeesten heb (alleen trance energy in heerenveen vorig jaar)
mzzzls


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Jan-03-2002 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Unic
Junior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: Hoofddorp

Mja ach ik vond het wel een kicke feessie, alleen Mauro Picotto en Sven Vath draaien niet echt mijn stijl, Picotto z'n stijl is echt 100% veranderd, en die ligt me niet meer. Marco V daarentegen vond ik geweldig goed, vooral het 2e uur was flink beuken.
Wat me opviel is dat ik bijna geen trance heb gehoord, behalve een beetje in de progressive zaal, maar in de Main bijna niet. Denk dat veel mensen hier toch wel op zaten te wachten.

Techno zaal was ook wel kicke, heb stukje gezien van T-quest, was erg goed, stukje van Dave Clarke, ook heel goed, en als laaste Chris Liebing, stuk beter dan Sven Vath op hetzelfde moment.

Mja en er liepen hoop lompe bezopen boeren rond, maar over het algemeen heb ik toch weinig last gehad... het licht er ook aan hoeveel je je er aan ergert.... je kan ook gewoon ze negeren.

Old Post Jan-03-2002 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Unic Click here to Send DJ Unic a Private Message Add DJ Unic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
Exclamation Re: was ik maar thuis gebleven, was ik FL100 minder arm geweest en geen desillusie rijker

quote:
Maar...vol goede moed wachten op Marco V. Voordat Marco's set echt begonnen is heb ik (dankzij de drukte) 2 naaldhakken mijn tenen voelen onderdrukken, ik heb nu nog een blauwe plek in m'n zij van een mongool die ging pogooen, ik kreeg weer wat te zuipen over me heen "omdat ik te wild danste"...ik had niet eens ruimte om te dansen. Marco begon echt goed z'n set, maar ik had het helemaal gehad met die debielen om me heen. Wat een kut-volk, wat een kutsfeer. Gelijk hele avond verwoest. En toen klonk het door de main: HEEEHOOOHEE.
Hoeveel vuilnismannen ik wel niet gezien heb, hoeveel witte pakken. Man het is geen carnaval.

Vroeger zei men nog sorry als ze je omver beukten. Nu schijnt het cooler te zijn om maar te doen alsof je neus bloedt en je gewoon lomp te gedragen op feesten. Naar mijn gevoel komen er steeds meer lompe lui opdraven die het alleen maar gaat om een avond pillen slikken of erger nog: zuipen. De sfeer daalt en de helft van de mensen staat stil.


en DAAROM ging Captain Gek dus niet naar IC, en daarom gaat Captain Gek liever naar wat kleinere feestjes, of techno feestjes, daar kom je voor het grootste deel nog gewoon de mensen tegen die het niet boeit hoe je danst, als je je maar wel een beetje aanpast aan de drukte (dus niet pogoen als het stampvol staat) en MOCHT er dan toch iemand te hard dansen, dan is het geen moeite om die ff aan te spreken om te vragen of ie wat rustiger aan kan doen, gewoon gezelli feestje bouwen, loop je tegen iemand aan, dans je per ongeluk op iemand zn enkels (ben ik goed in), dan zeg je gewoon sorry, zegt de ander: geen probleem & je gaat beiden weer je eigen weg... ook heehoo hoeft niet gebruikt te worden, want de sfeer van collectief feesten hangt gewoon al in de lucht, geen nut om je nog eens extra te verbroederen met kreten die me in de kroeg al gigantisch mn krans uit vreten...


___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL

Old Post Jan-03-2002 12:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HaZZa
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Ja ikke...
Niet zozeer het feest zelf, ik von het allemaal toppy geregeld. OK misscien iets te druk, en Xpress 2 zoog gewoon, maar voor de rest nix te klagen over IC zelf.

Alleen dat ik uitgerekent het hele jaar door me verheug op IC, er meer dan 500 piek aan uitgegeven heb, en dan te horen krijg dat mn ZUS meewil, toen knapte er toch wel iets.
Het was wel van te voren dat ik het hoorde, maar het idee bleef. En inderdaad, eenmaal aangekomen daar kom ik haar al niet veel later tegen met MIJN vriendenkring. "Ja er gingen 2 collega's mee en die kennen jou vrienden ook"
Ok, ok, ik kan er nog inkomen dat ze via via mee is gegaan, IK BEN IMMERS TOCH NIET MET HAAR OP IC (wat ik haar heb verteld, meerdere malen van te voren).
Ik loop met 2 andere gozers (met zn 3en naar IC, dat hebben we afgesproken) en zij ergeren zich bont en blauw aan die andere groep met mn zus erin.
Wij hebben alledrie een foto toestel. Zij niet
Wij hebben alledrie een floorplan die we kunnen lezen. Zij niet
Wij hebben geld genoeg voor muntjes. Zij moeten eerst weer pinnen.
Wij hebben geld genoeg voor merchandise. Zij moeten eerst WEER pinnen.
Wij hebben genoeg sigaretten en drux bij ons. Zij moeten de hele avond bij ons bedelen. ("Ja ik vind camel gore peuken, ik kreeg nix mee in de coffeeshop, en ik kon geen pillen krijgen."

Kijk, en nou stoor ik me daar totaal niet aan, want IK BEN NIET MET HUN NAAR IC.
DUS; ik vertel hun, dat we (met zn 3en) niet met hun meewillen, we zijn namelijk met zn 3en.
"Ja en jullie zijn een stelletje uitzuigers, flikkers, dat zijn nou vrienden, ik wil ook helemaal niet mee" en weet ik veel wat er verder uitkwam.
Nu stoor ik me daar ook niet aan, want IK BEN NIET MET HUN NAAR IC.
Ik zeg tegen die andere 2 gozahs, we gaan wat drinken. Ja is goed. 5 min later ben ik die lui allemaal kwijt, en met wie zit ik voor de aankomende 2,5 uur opgescheept? INDERDAAD, mn ZUS.

Gevolg:
Ik moet nu 5 dagen wachten op mijn livesets (kan mijn verbinding ook nix aan doen) om dan te horen wie wat heeft gedraaid, want het enige wat ik heb meegemaakt, is Hong Kong van Mauro, die ie als laatste numer in zn set draaide. Verder heb ik geen een mooie herinnering, naast de herinnering van 6 keer IC rondgelopen te zijn om mn kameraden te zoeken. Toen ik ze eindelijk had gevonden was mn zus weer bekaf en moesten ze ergens gaan zitten.Goed, ga maar ergens zittebn, ben ik jullie kwijt. NIET DUS. De hele avond achter ons aanslenteren (ookal vertel je hun dat ze niet meekunnen) om vervolgens gewoon op een afstandje te gaan staan.

Het is weliswaar een behoorlijk dure les geworden, maar ik denk dat een betere les dan dit niet mogelijk is.
Volgend jaar IC ga ik in de ogen van mn vrienden niet heen, en voor de rest weet ik zelf wel beter. Ik ga namelijk wel heen, en zal er persoonlijk voor zorgen dat ik volgend jaar idd helemaal NIX meer herinner, omdat ik te stijf onder de drux uit mn plaat ga.
Gewoon wachten tot ik mn zus weer zie, haar de botten volschelden, en zorgen dat ik misschien een kaartje voor TE of sensation zwart fix. Kan ik ut in ieder geval nog es dunnetjes overdoen, en hopen dat het in de buurt komt van mn eerste innercity, en ver, heel ver uit de buurt komt van dit jaar. Ik ben niet boos of wat dan ook, maar zulke dingen zijn jammer...
600 piek, en dat verzeker ik je, heb ik er aan uitgegeven...En wat krijg ik ervoor terug?
De volgende dag 6 telefoontjes van iedereen hoe een kutfeest het wel niet was. Alsof ik daar zin aan heb...

Neej ik kan weer een jaar w88...WEER een fuckin JAAR....

Old Post Jan-03-2002 14:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for HaZZa Click here to Send HaZZa a Private Message Add HaZZa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?



Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands

Das idd erg Klote


___________________

Old Post Jan-03-2002 15:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Als je je maten kwijt ben, bel je toch gewoon... deden ze ook op TE en Impulz bij mij toen ik de weg kwijt was (letterlijk en figuurlijk)

Old Post Jan-03-2002 15:13 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Amsterdam

Het was idd een wat matiger feest dan ik had verwacht, en dat kwam dus niet alleen omdat de muziek wat saai en voorspelbaar was, want dat ligt waarschijnlijk gewoon aan mij. Ik had alleen gehoopt nieuwe platen te horen waarvan ik dacht tering wat een goei plaat, maarja, het merendeel van de muziek was bekend of bagger, gelukkig dat Sven Väth er nog was...

Het is gewoonte dat er altijd erg veel kritiek is op het deurbeleid van enkele clubs door een vaste groep mensen en soms zal de reden ook overdreven zijn dat iemand wordt geweigerd, maar op dit feest zag je dus waarom het beter is dat veel clubs zoiets hebben als een deurbeleid.
Helaas hebben dit soort grote feesten niet zoiets, ik zou het prettig vinden als er in elk geval er een klein beetje rekening wordt gehouden met het soort mensen dat binnen komt. Er wordt op geen enkele manier gekeken of iemand 18 jaar is, en dat er mensen van 17 binnenkwamen snap ik nog wel, maar van sommige mensen weet je echt wel dat ze amper 15 zijn, zulke mensen zou je gewoon moeten weigeren, het staat toch op 't kaartje dat je minimaal 18 moet zijn?
Jammer dat je weer naar kleine clubs met minder indrukwekkende versiering en grote DJ-namen wordt gejaagd, maar waar tenminste wel enigzins een deurbeleid is...

Old Post Jan-03-2002 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zijn er nou ook nog mensen die IC NIET leuk vonden??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID-ing [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuke Chable & Jono Fernandez - "Before you break on me" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:49.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!