אתם חייבים לשמוע את זה
טוב אז ככה למי שאין את הטראק הבא שאני הולך לדבר עליו אז דבר ראשון שיוריד אותו וישמע אותו ואחר כך יקרא את מה שאני הולך לרשום פה
טוב אז ככה מי ששמע את הטראק
Vanox & Scandle-The Prime Suspect (Whitelabel)
ולא שם לב כמו שאני לא שמתי לב עד להיום, אז הקטע
vocal
שם הוא של ג'ורג' וו בוש שמדבר על הדבר הנורא שהתרחש ב-11 בספטמבר (אני מאוד מקווה שאתם יודעים מה קרה ב-11 בספטמבר) ...יותר נכון הווקל שם זה הנאום שהוא עשה לעיתונות על מה שהולך לקרות בעולם כנגד הטרור...בקיצור קיבלתי צמרמורת כשהבנתי את זה ... תשמעו ותגיבו

___________________
***FEEL THE TRANCE...FEEL THE LIFE***
|