|
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי.
לאיפה אני מחבר את הכבל ?
בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי. |
את הצד של הכבל שאתה רוצה לחבר למיקסר אתה מחבר ל
LINE IN
ואת הצד השני אתה מחבר או ל
LINE OUT
או לרמקולים/אוזניות תלוי מה שאתה רוצה
|