|
vad ska man säga, jo öhm, al qaida är en klurig grej, när det gäller 11 september, så hade jag denna åsikt, (och detta är en åsikt, och jag kommer inte svara på nån som stör sig på det), usa tiggde om det, dom har hela tiden lekt världspolis och fått för sig att det är dom som får bestämma vem som är god och vem som är ond. och efter en tids bombnig och whastever i mellanöstern så bestämmde sog usama & the boys, att vi har fått nog, typ sen så fick dom det har tiggt om i typ 10år, (ja, usa tiggde om en sån attack eftersom man kan inte bomba nån hela tiden och förvänta sig att ingen blir sur). och allt som usa gör nu är tigga om en andra stor attack, men denna attack hamna aldrig i usa. den hamna i europa, tänka sig det, europa.
ja, europa, vad har vi gjort? , men jag tror att folk redan vet det
och enough ranting, nu lite åsikter om situationen. det jag tror att det handlar om två grejer, fundamentalism & pengar. ganska enkelt igentligen,