Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur hittade ni den gyllene vägen till TA??
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
beaversweede
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003
Hur hittade ni den gyllene vägen till TA??

en fråga som bara ploppade upp sådär..hur hittade ni egentligen hit till TranceAddict var det genom nån kompis eller bara genom ren slump.

Jag kan säga att det var ren och skär slump att jag hittade hit,, och tur var väl det

Old Post Jun-10-2004 20:52  Sweden
Click Here to See the Profile for beaversweede Click here to Send beaversweede a Private Message Add beaversweede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

fick adressen av en för att ladda ner musik... alltså på huvudsidan då... sen hittade jag forumet efter ett bra tag... och sen har jag varit här sen dess

Old Post Jun-10-2004 20:56  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Try
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

Jo men det är ju ungefär så. Jag har hört / sett ordet Tranceaddict länge. Ett tag var det så att jag laddade hem massa musik härifrån.... Men det tog ett par år innan jag kom på att jag kom på att jag borde bli aktiv här.

Old Post Jun-10-2004 21:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Try Click here to Send Try a Private Message Add Try to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

jag har laddat ner musik härifrån ganska länge men aldrig tänkt på forumen, men så fick jag ett tips från en kompis om forumen, så då gick jag med här

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=111256 *nanana*

ska dock citera våran mod här

quote:
Originally posted by reveal
jepp, en gammal klassiker i repris finns ju många nya nu som har kommit hit

Old Post Jun-10-2004 21:05  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Åhh en gammal goding poppar upp igen... tror denna har vart uppe ett par ggr.

Men iaf. letade trance på nätet för nedladdnign och jag hittade trancEaddicts download sidor och jag var som i eld å lågor när jag hittade alla videos han hade uppe då... säkert 30-50 videos som jag tog hem på raken...

Surfade runt här några månader innan jag signade upp mig [Apr-18-2001]... sen tog det väl ytterligare några dagar innan man började skriva på forumet också...
Då fanns det bara några få internationella avdelningar

Några år har gott och jag e kvar Lär stanna ett bra tag till också

Old Post Jun-10-2004 21:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

ojdå.. jag hittade hit genom mp3sidan för lääängesen!
Sen signade jag mig.. typ

sen fick glorie mig att börja använda detta vid juletiden förra året, å sen dess är jag fast!

Old Post Jun-10-2004 21:54  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

genom mp3 nedladdning

Old Post Jun-10-2004 22:21  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

alla här verkar vara ena riktiga leechers helt enkelt

Old Post Jun-10-2004 22:24  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

steve gav mig adressen på en fest

Old Post Jun-10-2004 22:49  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

googlade om en grej om riva och såg massa grejer från tranceaddict, pluss jag hörde en polare snacka om dom hade mp3r, så jag kom, gick in i forumet, lurkade och sen postade

Old Post Jun-10-2004 23:03  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
jag har inte hittat mig själv än ännu mindre tranceaddict =( men snart så

Old Post Jun-10-2004 23:58 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by jofawe
sen fick glorie mig att börja använda detta vid juletiden förra året, å sen dess är jag fast!

jepp.. jag värvar bara personer som kan nåt om trance och som är snälla ja tror tamejfän att du var den förste och ende fram till nu så känn dig hedrad Pat

jag hitta hit genom doter (som jag var me på Trance Energy i feb 02 först... (lärde "känna" honom via t.nu och Trancegirls ) och därefter regga ja mig här typ...) så doter i första hand och sen lite gaby, även hon på TE så de så... inge mp3-hunt här inte

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on Jun-11-2004 at 01:23

Old Post Jun-11-2004 00:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur hittade ni den gyllene vägen till TA??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ME ID THIS: 1998 hard trance track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKuffdam & Plant - "Balearica" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:57.

Forum Rules: