|
|
|
|
 |
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003
|
|
|
Wat ge zeker moet doen is u cd's(muziek dus) branden op een lage snelheid, dat voorkomt skipping etc...
edit: cd's kunnen al na 2 jaar kapot gaan, niets aan te doen. Dvd's zijn kwetsbaarder dan cd's omdat ze 'drukker' beschreven zijn.
Hoe langer bewaren: cd's van een a merk pakken, ze niet te lang onbeschreven laten dus geen mega reserves aanleggen en om corrosie te (proberen) voorkomen, cd's pakken met een goudkleurige reflectielaag...
Nog nen tip, pakt er van 650mb, hoe minder derop geschreven wordt, hoe langer ze meegaan.
hoe schrijven: disc at once gebruiken, geen multisession, sluit de cd af, zoals ik gezegd heb, op max 8 , kzou liever zelfs 4speed pakken.
Last edited by pooley on Dec-22-2005 at 08:25
|
|
Dec-22-2005 08:09
|
|
|
 |
 |
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003
|
|
|
Dec-22-2005 08:56
|
|
|
 |
 |
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
|
|
|
Ik ga meestal altijd voor Sony of TDK, ietske duurder maar nog nooit problemen mee gehad en k'weet dat dat 2 kwalitatieve goede merken zijn. Kijkt ook eens naar deze tabel:
http://www.cdmediaworld.com/hardwar...ality%20Results
|
Dec-22-2005 09:38
|
|
|
 |
 |
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002
|
|
|
Dec-22-2005 11:13
|
|
|
 |
 |
InTeXoR
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
|
|
|
'k gebruik meestal sony, nog nooit problemen mee gehad. in't weekend eens testen hoe het gesteld is met mijn oudste gebrande cd's (ik schat 5 jaar oud ofzo).
|
|
Dec-22-2005 11:31
|
|
|
 |
 |
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005
|
|
|
| quote: | Originally posted by pooley
Wat ge zeker moet doen is u cd's(muziek dus) branden op een lage snelheid, dat voorkomt skipping etc...
edit: cd's kunnen al na 2 jaar kapot gaan, niets aan te doen. Dvd's zijn kwetsbaarder dan cd's omdat ze 'drukker' beschreven zijn.
Hoe langer bewaren: cd's van een a merk pakken, ze niet te lang onbeschreven laten dus geen mega reserves aanleggen en om corrosie te (proberen) voorkomen, cd's pakken met een goudkleurige reflectielaag...
Nog nen tip, pakt er van 650mb, hoe minder derop geschreven wordt, hoe langer ze meegaan.
hoe schrijven: disc at once gebruiken, geen multisession, sluit de cd af, zoals ik gezegd heb, op max 8 , kzou liever zelfs 4speed pakken. |
mss een goede tip van op lage snelheid te branden, maar dat duurt effe he, en ons domi heeft er nie veel geduld
die andere tips zal ik me eens aan proberen te houden
|
|
Dec-22-2005 11:33
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 21:13.
Forum Rules: