Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Laszlo - December Promo
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Laszlo - December Promo

Här kommer en liten julklapp från mig som jag improviserade ihop inatt.

Tanka här.

Låtlista:

01. P Diddy - Jack U [Felix da Housecat Mix]
02. Sander Kleinenberg - The Fruit
03. Play Paul - Lalaland
04. Thomas Andersson - Washing up [Tiga Remix]
05. Deepsky - Talk like a stranger [Skylark Voxal Mix]
06. Flash Brothers - Happy Trophy [Twins Remix]
07. Gene Carbonell - The beat [Dub Mix]
08. Planet Funk - The Switch [Dub Mix]
09. DJ Gogo - Adyssa
10. Bedrock - Santiago [Pararell Sound Edit]
11. Dean Coleman & Hernan Cattaneo - Behind The Music [Maurel & Fauvrelle Truck Mix]
12. Deep Dish - Sexy Ill
13. DJ Phully - Daft Fader
14. Fairmont - Gazebo

Kommentarer mottages allra ödmjukast

www.laszlo.se

Old Post Dec-23-2005 14:51 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

Vad trevligt! Tankar mixen just nu...

www.myspace.com/christianohman

Old Post Dec-23-2005 15:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BFS
tranceaddict

Registered: Oct 2005

Riktigt skum mix, skön som fan

Den gick igång på förfesten igår och folk slog inte av den iaf

Old Post Dec-26-2005 09:05  Sweden
Click Here to See the Profile for BFS Click here to Send BFS a Private Message Add BFS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by BFS
Riktigt skum mix, skön som fan

Den gick igång på förfesten igår och folk slog inte av den iaf

Skum? Hoppas det var ett positivt ord i detta sammanhang...det var väl tur för folket att de inte slog av den i alla fall annars hade jag blivit tvungen att komma över och slå de på fingrarna med lite ris!

www.laszlo.se

Old Post Dec-26-2005 09:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BFS
tranceaddict

quote:
Originally posted by Laszlo
Skum? Hoppas det var ett positivt ord i detta sammanhang...det var väl tur för folket att de inte slog av den i alla fall annars hade jag blivit tvungen att komma över och slå de på fingrarna med lite ris!

Haha, jag tyckte den var bra. Det var en 10 pers, pojkar och flickor som mest går igång på gyllenetider, vad dom tyckte om mixen kan jag tyvär inte svara på

Old Post Dec-26-2005 11:12  Sweden
Click Here to See the Profile for BFS Click here to Send BFS a Private Message Add BFS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by BFS
Haha, jag tyckte den var bra. Det var en 10 pers, pojkar och flickor som mest går igång på gyllenetider, vad dom tyckte om mixen kan jag tyvär inte svara på

Något totalt oväntat jag lagt märke till de gånger vi kört våra klubbkvällar på Stallet är att brudarna av någon märklig anledning diggar electro stenhårt. Och då snackar jag om just trångsynta idiotbrudar som annars bara frekar loss till just Gyllene Tider och Grease...samt förstås Call on Me...

www.laszlo.se

Old Post Dec-26-2005 14:07 
BFS
tranceaddict

quote:
Originally posted by Laszlo
Något totalt oväntat jag lagt märke till de gånger vi kört våra klubbkvällar på Stallet är att brudarna av någon märklig anledning diggar electro stenhårt. Och då snackar jag om just trångsynta idiotbrudar som annars bara frekar loss till just Gyllene Tider och Grease...samt förstås Call on Me...

fan vad nice, trodde dom förvuxna fjortisarna inte kunde dansa till något annat. Jag förstår iofs att folk går igång på gyllenetider och andra söndertjatade "klassiker" som man utan problem kan gapa med i texten när man är aspackad, jag går själv igång lite grann. Jag och mitt sällskap ägde dansgolvet igår, vi tog över det helt, det var barbiegirl och gud vet vad, riktigt enkla poäng... men kul var det.

Jag tycker att det bara spelas skit rakt igenom på svenskaställen, man har kul men låtarna suger verkligen.

Old Post Dec-26-2005 14:24  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by BFS
fan vad nice, trodde dom förvuxna fjortisarna inte kunde dansa till något annat. Jag förstår iofs att folk går igång på gyllenetider och andra söndertjatade "klassiker" som man utan problem kan gapa med i texten när man är aspackad, jag går själv igång lite grann. Jag och mitt sällskap ägde dansgolvet igår, vi tog över det helt, det var barbiegirl och gud vet vad, riktigt enkla poäng... men kul var det.

Jag tycker att det bara spelas skit rakt igenom på svenskaställen, man har kul men låtarna suger verkligen.

Agreed. Jag spelar ju själv ute och horar mig på vanliga ställen, och ibland blir man bara grön av skam när folk önskar en del låtar. Men - en fattig student måste tjäna pengar på något sätt. Tyvärr har Gud inte gett mig en kropp som jag med lätthet skulle kunna sålt för ett par tusingar i timman Barbie Girl brukar jag faktiskt också spela...en ganska oväntad låt som alltid går hem....(men säg inte det till någon )

www.laszlo.se

Old Post Dec-26-2005 14:38 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Laszlo - December Promo
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:02.

Forum Rules: