Välkommen kayone
Välkommen hit till den bättre delen av TrancEaddict (börjar blir rutin på den frasen)
Hoppas du trivs bra här!
PS. Vet inte om mindshooter berättade om en viss TrancE målning i stockholm förut. Det var en massa svampar som rökte på, o det stod België style på.. vet inte. iaf så är Kayone han som gjort den.
om ni är snälla så lägger han förhoppningsvis upp en bild
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
Last edited by fruktsoppa on Jan-09-2002 at 16:08
|