|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Yeps,ik ben t helemaal met die man eens,ga maar na,de meeste ECHTE klassiekers zijn ook vetje oud,er worden nu niet echt veel platen meer gemaakt waarvan je over 4 jaar zegt dat t een klassieker is,sommige wel,maar sjeem,eerder werd er zoveel beter geproduceert.
De smurfentrance waar hij t over heeft,is in principe gewoon de commerciele rommel waar we naar luisteren.
En dat heerlijke zweven op mooie trance is fuckin belangrijk om me week door te komen jah!!
Al die donkere deepe rotzooi mogen ze van mij weer de kast inpleuren,das voor depressieve slikkers die dan voor een mom geloven dat ze happy zijn,daarna weer met t jassie aan naar buiten lopen en er alweer over nadenken hoe ze er t beste een einde aan kunnen maken.
Majaaaaa das alleen maar me mening hoor:P
|
Jan-16-2002 15:21
|
|
|
 |
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
|
|
|
Ik wil niet zeggen dat ik de trance van nu niet goed vind. Ik vind het zeker wel lekker om naar te luisteren. Maar ik moet idd toegeven dat ik sinds eind 96, begin 97 naar de trancekant begon toe te trekken.
Tegenwoordig trek ik toch steeds meer naar funky techno en ook harde techno. Misschien dat ik daarom ook de ID & T Yearmix wel aardig, maar niet super vind. Ik vind er in ieder geval te weinig inzitten. Maar dat kan natuurlijk ook wel aan mij liggen.
Jan-16-2002 15:26
|
|
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
De smurfentrance waar hij t over heeft,is in principe gewoon de commerciele rommel waar we naar luisteren. |
Nou, ik denk dat hij met "smurfentrance" meer bedoelt dan alleen maar lasqo en barthezz etc..
| quote: |
Al die donkere deepe rotzooi mogen ze van mij weer de kast inpleuren,das voor depressieve slikkers die dan voor een mom geloven dat ze happy zijn,daarna weer met t jassie aan naar buiten lopen en er alweer over nadenken hoe ze er t beste een einde aan kunnen maken.
|
hahaha, dat is wel heel erg radicaal wat je nu zegt!!
ik vind het juist wel gaaf die "donkere deepe rotzooi", terwijl ik toch echt niet depressief ben ofzo.. toch?
| quote: | | Beste mensen, geloof me als ik zeg dat de muziek die ik hoorde oneindig veel beter en mooier is dan de duistere, minimale progressive klanken van tegenwoordig. |
He magrec, kan je misschien ff wat voorbeelden geven van die "duistere, minimale progressive klanken van tegenwoordig" ?? Want zo duister en minimaal is het allemaal toch niet? Ja misschien een nummer als I Love You van Creamer & Stephane K.. wat ik overigens wel een cool nummer vind.
ps. waar heb je dat column van die Mick Boskamp vandaan? is de nieuwe BG al uit?
Jan-16-2002 15:40
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | | Nou, ik denk dat hij met "smurfentrance" meer bedoelt dan alleen maar lasqo en barthezz etc.. |
ofcuz bedoelt ie dat,commercie is ook veel breder dan dat,in principe is er in de trancewereld weinig meer NIET commercieel.
En techno kan ik gewoon nog steeds niet waarderen,wat ik daarin mis is de emotiemeuk wat in de trance wel zit,en dan hou ik ook echt wel van een flink potje hardtrance ook,dus gaat me niet om soft of hard ofzo,maar om de afwisseling in de sound,dat vind ik bij techno missen,dat vind ik zo'n eentonige rotherrie,word r agressief van en zo oogt t publiek vaak ook vinnik
|
Jan-16-2002 15:47
|
|
|
 |
 |
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001
|
|
|
En techno kan ik gewoon nog steeds niet waarderen,wat ik daarin mis is de emotiemeuk wat in de trance wel zit,en dan hou ik ook echt wel van een flink potje hardtrance ook,dus gaat me niet om soft of hard ofzo,maar om de afwisseling in de sound,dat vind ik bij techno missen,dat vind ik zo'n eentonige rotherrie,word r agressief van en zo oogt t publiek vaak ook vinnik |
Iedere ze eigen ding natuurlijk, maar ik vind dat er in progressive ook genoeg emotiemeuk (cool woordje ) zit hoor. Techno luister ik eigenlijk nooit naar dus daar heb ik ook nie echt een mening over.
Maar nogmaals, let the trance return! (ofzoiets)
GreetZ, DC
Jan-16-2002 16:09
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
ofcuz bedoelt ie dat,commercie is ook veel breder dan dat,in principe is er in de trancewereld weinig meer NIET commercieel.
En techno kan ik gewoon nog steeds niet waarderen,wat ik daarin mis is de emotiemeuk wat in de trance wel zit,en dan hou ik ook echt wel van een flink potje hardtrance ook,dus gaat me niet om soft of hard ofzo,maar om de afwisseling in de sound,dat vind ik bij techno missen,dat vind ik zo'n eentonige rotherrie,word r agressief van en zo oogt t publiek vaak ook vinnik |
ok, this does it!
ik ga op zoek naar een andere sig.. allles wat ik zeg wordt gerelateerd aan techno!

maar goed, nu we dan toch off topic bezig zijn.. techno agressief?? absoluut niet! er is juist superveel groovy en tribal techno. mensen als Gaetano Parisio, Marco Carola, Cari Lekebusch, Ben Sims, Rino Cerrone, Carl Cox.. maken en draaien juist allemaal vrij swingende muziek.
Agressief publiek?? dan ben je volgens mij nooit op een techno-feest geweest want de mensen zijn daar juist allemaal heel erg relaxed.. en dan bedoel ik niet een ID&T feest, want die trekken altijd fout publiek.. maakt niet uit wat voor muziek er gedraaid wordt.
Last edited by Jukx on Jan-16-2002 at 18:29
|
|
Jan-16-2002 18:23
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:48.
Forum Rules: