Nu är jag glad!! Undra om det här var det stora som skulle hända som Gaby och reveal pratade om förut..
Dec-26-2001 15:44
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Japp det var det!!! Men jag trodde mer på att det skulle vara Buuren som skulle komma!
Måste säga att jag vet inte vem James är?? Tell me more!
Dec-26-2001 22:46
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
James Holden är en 22 årig talang från England som bland annat ligger bakom Horizon. Han gör progressive house och trance och gjorde stor succé förra året.
läs mer: http://www.silverplanetrecordings.com/
Armin skulle ju va mäktigare, men det här är verkligen inte fy skam om man gillar progressive One for you är också en jättebra låt av James Holden..
Dec-27-2001 17:27
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
Holden gör ganska skön remixar...Håller med om att One for you är skön.....
Kanske skulle vara något att åka på....
Dec-27-2001 18:13
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Jag skulle nog tippa på att det här är en av festerna man INTE ska missa... Jag ska iallafall dit
Jan-04-2002 00:55
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Jag tänker oxå gå på denna fest.. fast den här gången på riktigt
Jan-04-2002 21:57
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Vad hände med den här spelningen? Blir den av och isåfall när och hur?
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?