Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar nyårsbaluns med buffé
Ska ni även gå på förfesten med buffén?
You do not have permission to vote on this poll.
Jupp 0 0%
Nix 6 100.00%
Total: 6 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001
Monday Bar nyårsbaluns med buffé

Monday Bar nyårsbaluns med buffé

DJs
(två dansgolv)
Ronald van Gelderen
Jace
JE Haugfos
Stefan Wendin

Special FX
10W multicolor laser

När
Lördag 31 december 2005
Förfest/buffé 19.30-22.30
Efterinsläpp fest 22.30-04.00

Var
ÖST 100
Östgötag. 100
T-bana: Skanstull

Ålder
20 år (18 år på förköp)

Entré och förköp
Förköp 250 kr
I dörren 300 kr

Kombinationsbiljett fest+buffé 550 kr

Förköp finns på
C.U.M Clubwear
Klara Norra Kyrkog. 21-23

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-17-2005 22:18  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

När släpper de biljetterna till denna?

Old Post Dec-17-2005 22:19  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nej... jag ska på middag & fest hos en kompis... Hoppas på att komma dit efter 12-slaget
Jag vet en del som ska dit från TC iaf.

Old Post Dec-17-2005 22:30  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

ofan, det här låter ju riktigt lockande. Gelderen brukar ju leverera.
För en gångs skull kanske man får ha lite kul på nyår å slippa alla dessa tradiga hemmafester

Kommer nog inte gå på middagen om jag drar, brukar käka middag med familjen hemma
Ska försöka dra med pjox också

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-18-2005 12:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Vizay
Ska försöka dra med pjox också

Fårse hur det går med det. Efter ditt sammtal är jag ytterst negativ

Men jag kanske kommer. Jag har inte ricktigt någon koll på va dom kan tänkas spela för musik.
Eftersom jag är rätt så kräsen så vet jag icke om jag har lust att betala 250 kr för nån seg smörja. Men det kanske är roligt att göra något på nyår som man kommer ihåg ett halvår senare...

Old Post Dec-18-2005 19:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by Pjox
Men det kanske är roligt att göra något på nyår som man kommer ihåg ett halvår senare...

OCH faktiskt inte känner sig helt missnöjd med

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-19-2005 13:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Vizay
OCH faktiskt inte känner sig helt missnöjd med

Bara för att det inte varit sjukt kul behöver man väl inte känna sig missnöjd. Eller?
Och helt ärligt. 250 kr och dom spelar skitmusik tror du inte att jag kanske blir missnöjd över det då

Nu är det färdig skrivet innan jag vet om jag ska köpa bijett eller inte

Old Post Dec-19-2005 18:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Rutinerad som man är glömmer man såklart bort att köpa biljett innan man åker till Skåne för att fira jul. Det är ingen snäll själ som är kvar i Stockholm som kan tänka sig att köpa en sådan till mig? Utan buffé. Jag kan sätta in pengar på konto i förväg om ni vill.

Old Post Dec-23-2005 15:50  Nepal
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by Aendy
Rutinerad som man är glömmer man såklart bort att köpa biljett innan man åker till Skåne för att fira jul. Det är ingen snäll själ som är kvar i Stockholm som kan tänka sig att köpa en sådan till mig? Utan buffé. Jag kan sätta in pengar på konto i förväg om ni vill.

gifvetvis darling

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-23-2005 18:15  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Lite för mycket folk för min smak, framförallt av sådant folk som kanske egentligen inte var där av samma anledning som mig och flertalet med mig. Musiken var dock grym. Måste framföra ett tack till Steve som jag hade följande dialog med:
- Steve, stanna kvar här en minut och låtsas snacka med mig
- Va?
- Grabben som står här började precis snacka och fetraggar på mig, så stanna bara kvar tills han fattat och går sin väg
- Nä fan, jag måste ju dansa lite

Tack Steve, ska komma ihåg det ;)

Old Post Jan-01-2006 19:46  Nepal
Vizay
immiNspired

stefan kanske va lite för rund om fötterna för att orka stå still

tycker RvG gjorde riktigt bra ifrån sig, han lirade aldrig tempest som jag hade hoppats men man kan inte få allt
Va en del folk som va jobbiga men det kändes ändå överlag som att de va färre sånna än vanligt, dock stod jag längst fram hela tiden. Kan ju ha varit fler längre bak.

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-01-2006 21:27  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Aendy
Lite för mycket folk för min smak, framförallt av sådant folk som kanske egentligen inte var där av samma anledning som mig och flertalet med mig. Musiken var dock grym. Måste framföra ett tack till Steve som jag hade följande dialog med:
- Steve, stanna kvar här en minut och låtsas snacka med mig
- Va?
- Grabben som står här började precis snacka och fetraggar på mig, så stanna bara kvar tills han fattat och går sin väg
- Nä fan, jag måste ju dansa lite

Tack Steve, ska komma ihåg det

haha - den borde ju gå rakt in i citattråden

www.laszlo.se

Old Post Jan-01-2006 22:36 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar nyårsbaluns med buffé
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback---- 2004 Prog House/House tune needs an ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGroup Therapy - "My Own Worst Enemy" (Yoshi & OMB's Womb Recording Tribal Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:17.

Forum Rules: