Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Welcome TA-Members
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dein_feind
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2006
Welcome TA-Members

Hey Guys,

so hab es endlich geschafft mich mal anzumelden! browse schon seit einigen jahren rum, aber hatte irgendwie nie die zeit mich anzumelden.

bin ab februar in stuttgart, ebsser gesagt in schönaich! suche leute aus der umgebung um parties zu machen.

wird ja einiges in stutt geboten.

m1
n-pir
proton usw

hoffe von euch sind welche dabei die zum party machen bock haben

Old Post Jan-16-2006 19:48  Ireland
Click Here to See the Profile for dein_feind Click here to Send dein_feind a Private Message Add dein_feind to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
disco stu
Supreme tranceaddict??

Registered: Nov 2001

Willkommen

Bitte doch erstmal hier lesen

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=102472

Old Post Jan-16-2006 20:07  Germany
Click Here to See the Profile for disco stu Click here to Send disco stu a Private Message Add disco stu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sav0n
Technoclubaddict

Registered: Sep 2004

Willkommen bei den German Tranceaddicts!

bli bla blo

Old Post Jan-16-2006 20:08  Germany
Click Here to See the Profile for Sav0n Click here to Send Sav0n a Private Message Add Sav0n to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dein_feind
Supreme tranceaddict

ist ziemlich schade, dass gerade in der region wo ich mich befinde, fast nichts mehr an events geboten wird

waren aber erst letztens auf nem event in reutlingen beim DAG! das war nen spaß (kann ich euch sagen, fotos hier : http://www.sigcitypics.de/images/bi...-club/bild.html

bzw. möchte keine werbung machen, aber www.on-club.de ist der club in rt...

wer kommt denn alles aus stuttgart bodensee region?

Old Post Jan-16-2006 21:12  Ireland
Click Here to See the Profile for dein_feind Click here to Send dein_feind a Private Message Add dein_feind to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dein_feind
Supreme tranceaddict

ach bzw. im u6301 wurde jetzt doch immer donnerstag so ne trance party gefeiert?!

kann es sein dass es mittlerweile schon wieder canceled ist? weil dumonde sollte ja da auflegen und auf der homapge stand nur CANCELED!?

Old Post Jan-16-2006 21:16  Ireland
Frank-HH
xxx

Registered: Aug 2003

welcome on board!!

...oder besser gesagt: welcome bei den verückten!

Old Post Jan-16-2006 21:17  Germany
Click Here to See the Profile for Frank-HH Click here to Send Frank-HH a Private Message Add Frank-HH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
smoking-joe
HESSI JAMES

Registered: Jul 2003

mahlzeit!

Old Post Jan-16-2006 21:20  Germany
Click Here to See the Profile for smoking-joe Click here to Send smoking-joe a Private Message Visit smoking-joe's homepage! Add smoking-joe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Hallo

Old Post Jan-16-2006 21:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Daniel H
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by dein_feind
ist ziemlich schade, dass gerade in der region wo ich mich befinde, fast nichts mehr an events geboten wird

waren aber erst letztens auf nem event in reutlingen beim DAG! das war nen spaß (kann ich euch sagen, fotos hier : http://www.sigcitypics.de/images/bi...-club/bild.html

bzw. möchte keine werbung machen, aber www.on-club.de ist der club in rt...

wer kommt denn alles aus stuttgart bodensee region?

Hi,
herzlich willkommen hier im forum!
Da sieht man doch mal wieder wie schlecht ich mich in Reutlingen auskenne!Studiere jetzt seid nem 3/4 Jahr hier, hab aber noch nix von dem club gehört.
Grüße
Daniel

Old Post Jan-16-2006 21:35  Germany
Click Here to See the Profile for Daniel H Click here to Send Daniel H a Private Message Add Daniel H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arctic light
Schwabenjunge

Registered: Jun 2003

Willkommen.

Ich bin ebenfalls aus der Region, auch wenn Stuttgart doch noch ein gutes Stück entfernt ist. Dennoch schön, dass es hier nach wie vor Leute gibt, die sich für "unsere" Musik interessieren.

Feiertechnisch verschlägts mich aber doch gerne nach ausserhalb. Ich hab da meine Gründe.
Die Tatsache, dass ich von dem erwähnten Club in RT noch nie was gehört habe, bestägigt das wohl.

Und dabei gehe ich in Tübingen zur Berufsschule ...

Old Post Jan-16-2006 21:40  Germany
Click Here to See the Profile for arctic light Click here to Send arctic light a Private Message Visit arctic light's homepage! Add arctic light to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AndrewdeClark
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2005

Willkommen!

Es müssen ja nicht immer zwangweise Leute aus der Umgebung sein, um gemeinsam Party zu machen! Zu gewissen Events treffen wir uns alle zum feiern. Und wir kommen aus den verschiedensten Ecken Deutschlands.

Old Post Jan-16-2006 21:45  Germany
Click Here to See the Profile for AndrewdeClark Click here to Send AndrewdeClark a Private Message Visit AndrewdeClark's homepage! Add AndrewdeClark to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vanditine
Welcome...

Registered: Aug 2005

*dem André zustimm* Wo sonst treffen sich (unter anderem - sorry, beim Rest hab ich die Location vergessen ) ein Münchner, mehrere Hamburger, ein Berliner , ein Ostfriese und ein paar Leipziger um in Rotterdam ne Party zu feiern

In diesem Sinne: Willkommen zuhause

edit: liebe Grüße an Kasperhauser

Last edited by Vanditine on Jan-16-2006 at 22:48

Old Post Jan-16-2006 22:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vanditine Click here to Send Vanditine a Private Message Add Vanditine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Welcome TA-Members
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother trance energy classic [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNatious - Amber (Silk Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:50.

Forum Rules: