Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > HJÄÄÄÄÄLP.. behöver en mp3 spelare
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
HJÄÄÄÄÄLP.. behöver en mp3 spelare

sorry att jag skapar en helt ny tråd för detta.. tror det har funnits nån sånhär tråd innan..

men iallafall så behöver jag en mp3 spelar ganska så snabbt.. ska nämligen ligga på sjukhus under några dagar nästa vecka och lär ju inte överleva utan musik..

så måste ha en mp3 spelar med mig... men "mellan jobb" som jag är så har man ju itne sådär super mycket pengar.. men kan väl lägga en del ändå.

men undrar bara vad ni tycker är en bra mp3 spelare med minst 1gig iallafall.. kändes som att detta va bästa stället att fråga på

och hej förresten.. har inte skrivit något på ett tag
senast va la stäväs födelsedags tråd.. hehe

hoppas ni har haft det så bra

Old Post Jan-24-2006 18:35  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Jag har en Creative Zen Micro 5GB som fungerar utmärkt nuförtiden. Den gick sönder en gång pga. hörlursjacket inte fungerade som det skulle, men jag lämnade in den och fick en ny efter det.

Ljudet är riktigt bra och detsamma med designen, dessutom får det plats 5GB musik i den så det är verkligen ett plus.

När jag köpte min Zen Micro kostade den 2200:- Dessutom har jag sett att det finns samma med 6GB för 2000:- Minns dock inte om det bara var ett Internet-erbjudande, Dvs. Man beställer den från nätet och får även betala frakt..

Här är de andra trådarna:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=300065
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=278275

Lycka till!

Old Post Jan-24-2006 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

iPOD VIDEO FFS

Är fantastiskt nöjd!

Last edited by hustler on Jan-25-2006 at 02:54

Old Post Jan-25-2006 00:31  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by hustler
iPOD VIDEO FFS

Har aldrig varit nöjdade med en elekronisk pryl.

sjukt bra svenska där

Last edited by montana on Jan-25-2006 at 01:16

Old Post Jan-25-2006 00:58  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

quote:
Originally posted by montana
sjukt bra svenska där

Nej men hej, är det inte forumets egna ordfascist?

Old Post Jan-25-2006 02:53  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Old Post Jan-25-2006 09:02  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
jag såg en mp3spelare för 299kr på SIBA eller elgiganten kanske det va.. 256mb .. kanske prova en sån? =) ingen aning om hur bra/dålig den är =)

Old Post Jan-25-2006 09:28 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by hustler
Nej men hej, är det inte forumets egna ordfascist?

jag är långt ifrån att vara stavning,grammatik och meningsstrukturfascist. jag brukar vara värre till en viss grad. men det där var bara skrivet på sånt uberkomiskt sätt som det inte var sant.

Old Post Jan-25-2006 15:43  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

quote:
Originally posted by montana
men det där var bara skrivet på sånt uberkomiskt sätt som det inte var sant.

Tycker den meningen lät lite konstig.

Old Post Jan-25-2006 22:50  Sweden
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

jag fick en mp3 spelare i julklapp, creative MuVo 512 mb... den är rätt bra, fast jag använder den nästan aldrig... jag tycker inte om att lyssna på musik ute

Old Post Jan-25-2006 23:57 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

tack för tipsen zoric och benni.. och hustler.. håller med

bidde tillslut en ipod nano.. ser ju så grym ut bara så va tvungen att ha en.. hehe... pappa köpte en också t.om. hehe

Old Post Jan-26-2006 10:39  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Sen jag skaffade mobiltelefon med bra mp3-spelare så så har jag inte ens funderat på en "vanlig" mp3-spelare. Grymt skönt att slippa en pryl, mobilen har man ändå alltid med sig. Väntar bara på att man kan skippa kameran också Fast då början man säkert vilja ha nåt annat också

Old Post Jan-26-2006 17:15 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > HJÄÄÄÄÄLP.. behöver en mp3 spelare
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVery Awesome Song... Hope Someone Knows it [2002] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhil k & Habersham - "Cloudbrake" (Lexicon Avenue Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:49.

Forum Rules: