Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Joachim Garraud
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002
Joachim Garraud

ok, on le connaît en tant que producteur de David Guetta principalement, mais mais mais...

J'aime bien cet artiste Français. Son Zemixx sur FG et en Podcast, ça se laisse écouter, et en plus ce n'est pas du tout ce à quoi on s'attend.

Ses disques, surtout space invaders, moi j'aime beaucoup.

Son site est très bien fait aussi!!

joachim garraud

Allez jeter un oeil, ça vaut le coup.

pour l'info, il a rejoint notre liste de mailing, et il a l'air très sympa.

L.

Old Post Feb-02-2006 16:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Il y a même l'un de ses émissions "Zemixx" qui a été diffusées dans le cadre des "Oslo Nights" (émission de radio à tendance "progressive" diffusée qlq part... info => http://www.oslonights.com/)

et effectivement, ça déménage pas mal.

le podcast, j'étais pas au courant qu'il y en avait un, faudra que je me branche dessus
(comme j'ai fait avec le podcast de Shane 54 qui est très bon aussi )

Old Post Feb-02-2006 16:58  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Merci lolo, je n'avais pas encore touché aux podcasts, je pensais pas que c'était gratuit , premier Ze Mixx en écoute (le 57).Merci de l'info lolo

Old Post Feb-02-2006 17:17  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Intéressant ça ma poule, vais voir pour pouvoir écouter ces Podcast

Old Post Feb-02-2006 20:20  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

J'ai farfouiné un peu ce soir... et pas besoin d'iTunes pour écouter son podcast

http://joachimgarraud.com/Zemixx_by_Joachim_Garraud.rss

Old Post Feb-02-2006 21:08  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Il fait parti des artistes que j'essaierai de voir car il parait que ses sets son énormes que le type compose quasi en live.

Je vais écouter ses productions des que j'aurai un peu de temps la suis en plein préparatif de mon départ en suisse

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Feb-02-2006 23:07  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Il fait tout ces Zemixx sous ableton ?

Edit: Sympa les videos aussi!

P.S. : Vraiment bien ce principe de PODCAST !

Last edited by Eddy on Feb-03-2006 at 10:06

Old Post Feb-03-2006 09:02  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yahel Chabs
TranceLoad & Teknasia

Registered: Jun 2005

superbes émissions en effet. j'écoutais l'an dernier quelques épisodes, et je me suis amusé. Malheureusement, vu que c'est pas mon style, ben logiquement, je suis vite layé. Tres bon gars par contre, se prend pas le choux. causé 5 min avec lui à l'été 2004 et il a l'air tres.. "Normal" comme tout vrai artiste qui se respecte. lol Joachim. si tu nous lis.. coucou a toi!

Old Post Feb-06-2006 17:19  France
Click Here to See the Profile for Yahel Chabs Click here to Send Yahel Chabs a Private Message Visit Yahel Chabs's homepage! Add Yahel Chabs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Joachim Garraud
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack title needed [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPassive Resistance - Water Base [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:45.

Forum Rules: