|
| quote: | Originally posted by Rikard
07. Bob Garcon - Freak U [Seamus Haji Remix]
ojojoj, drar en tillbaka till sensation i sommras, tack som fan för mixen laszlo bra jobbat
|
Kul att du gilla den 
| quote: | Originally posted by DJ Elf
gillar mixen va för sorts house är de? viken butik har du köpt dom ifrån? jag hittar inte den sortens house <.< |
Det är ganska blandad house, det mesta är väl skulle jag vilja påstå funky house, men där finns även någon latin-dänga och what not. Ska jag vara helt ärlig vet jag inte vilken genre jag ska placera många av låtarna under. Jag bryr mig inte speciellt mycket om vad det är för genrer - tvärtom är det väl viktigt att kunna blanda låtar och göra något annorlunda i sitt set. Tyvärr är inte detta ett bra exempel på just det, men jag spelar det jag gillar, sen får man hålla tummarna för att andra gör det också, sen om jag går från house till electro och fan vet vad spelar ingen större roll.
De flesta av de här skivorna har jag fixat genom Studentradion, vi får en hög med promoskivor varje vecka - lyx tänker ni säkert - vad som är synd är dock att vi oftast får den här typen av musiken senare än förr. Silmilou fick jag av en polare som känner de som gjort låten. Och vad gäller just dessa låtar så har de flesta av de en sisådär 2-3 år på nacken, så det är väl inte det lättaste att få tag på de tyvärr Just nu är jag tyvärr för full och för lat för att kolla upp vilka låtar som är från vilket år, men är det någon speciell låt som intresserar dig så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan.
www.laszlo.se
|