Zijn er nog beta's die gaan? eindhoven is niet het eind van de wereld e, het is maar een half uurtje rijden van bij mij thuis!
Mar-13-2006 18:20
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Misschien zijn Buoyant, Lizzy, Giesber en ik ook aanwezig. Eindhoven ligt vlakbij de deur
We zijn enkele maanden terug ook nog in de Backztreet geweest, voor Menno De Jong Solo. Het is er klein en gezellig.
Mar-13-2006 18:31
lemon squash
tranceaddict
Registered: May 2004
ik kan der nix aan doen, maar iedere keer als ik die Galen Behr tegenkom moet ik lachen. Na vier jaar studies in antwerpen, ben ik al heel wa gewoon qua Antwerpse accenten(tegen wil en dank) en mja, die Galen Behr int anwerps... Bronstig bruin zoogdier ofzo...
Excuses als t derover is, ma keb stress (tijdsnood voor thesis), daarmee dat er al s zo een onnozel fratske af kan
^joy..... ik kan nog eens drinken na een half jaar bob te zijn
Mar-14-2006 17:42
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Kaidreas
^joy..... ik kan nog eens drinken na een half jaar bob te zijn
We beginnen ons bier al te hamsteren!!
Mar-14-2006 17:48
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Ook hier even een leuke actie voor de aardige BETA's doen:
Kleine last-minute verloting van 2x2 guestlists. Stuur je TA-nick en je echte naam vóór Donderdag 16 Maart 2006 17:00 uur naar [email protected] . En zet effe als onderwerp in de mail: "BETA ITWT".