היייייייי
בקיצור ולעניין..
לחבר שלי יש 25 כרטיסים למשחק היום בערב.. יציאה 11-12 ...
הכרטיס זה כרטיס
ילד\נוער\חייל
מי שרוצה לבוא מוזמן ליצור איתי קשר..
אל תתביישו :-()
Mar-01-2006 13:35
gErver
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham
אם אני לא ילד/נוער או חייל
עדיין תופס
אם כן, נשמע סבבה לגמרי
באיזה שעה המשחק ..?
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
Mar-01-2006 13:49
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
הייתי בא אבל יש לי חום 38
Mar-01-2006 13:51
omergunr
Supreme tranceaddict
Registered: May 2005
Location:
המשחק ב 9..
וואלה יש כאלה אומרים שתופס יש כאלה שאומרים שלא תופס...
לאדע מה להגיד לך..
אני אישית חושב שלא
Mar-01-2006 13:54
gErver
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham
וואלה..
לא לוקח צ'אנסים..
..מקסימום נראה בטלויזיה
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
Mar-01-2006 14:19
omergunr
Supreme tranceaddict
Registered: May 2005
Location:
מצטער אחי :<
Mar-01-2006 14:28
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אם אתה נראה ילד נער חייל אז מן הסתם זה יתפוס
אני צריך כרטיס.
כי הרי אין לי חוגר כבר
___________________
Never again.
Mar-01-2006 15:08
gErver
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham
אין מה להצטער אחי, העיקר שננצח
ואני לא נראה ילד, אולי חייל
אבל חפיף נראה בטלויזיה.
אל אל ישראל
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
Mar-01-2006 18:39
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
משחק דפוק לאללה טוב שלא הלכתי..
היה עדיף להשאר לראות קרואטיה ארגנטינה
Mar-02-2006 08:22
omergunr
Supreme tranceaddict
Registered: May 2005
Location:
L@L
מסתבר שביציע שיבשבתי כולם זה חינמים... כאלה קומבניות כמו שלי היה..
בקיצור נירא לי כל בית ספר בתל אביב קיבלו כרטיסים למשחק...
אז כל המשחק היכרתי בנות ובנים חדשים
מלא כוסיות L@L@L@L@L@L
יש מספרי פלאפון L@L@L@L@@L
ראיתי אולי 10 דקות מהמשחק .. כל השאר הסתכלתי על בנות
L@L@L@L@L@L@L@L
ועשיתי קופה של 100 שקל ממכירת כרטיסים
L@L@L@L@L
שכונההההההה
Mar-02-2006 12:42
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
הסיפור שלי עוד יותר מצחיק
בעיקרון היה לי כרטיס למוזמנים
אבל העדפתי ללכת עם החבר'ה,
הגענו למגרש והיה לנו שני כרטיסים לשערי 11-12
ואז גילינו שהחיילים נכנסים חינם רק ל 8-10
והיינו ארבעה.
אז אמרנו , טוב ניקח כרטיסים לחיילים ונכנס ל 8-10 כולנו
ואז חבר שלי נזכר שהוא שכח את החוגר בבית
אבל לא נורא, כי אפשר היה שם להוציא איזה 10 כרטיסים כל חייל
(כל קופאי מביא לך כרטיס)
ואז נכנסנו והיה משעמם, במחצית הראשונה עוד עמדנו
אחכ ישבנו ופיצחנו גרעינים
___________________
Never again.
Mar-02-2006 14:04
gErver
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham
מאכזב לאלללללללה
עד שרואים את קטן, בניון ושאר החברה ביחד
זה כל מה שיוצא..
זה רק אני או שסואן שיחק איתם ? !
בלי תקריות בין לאומיות
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg