Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Apr-27-2006 21:46
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
TI !
& Bianca heeft net volop liggen neuken in haar kamer hahaha
het is idd echt TOPentertainment ! ! !
Apr-27-2006 21:54
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Temptation op nummer 1 uiteraard . Van de anderen heb ik toch ook bijna allemaal 1 of meerdere reeksen gevolgd
Apr-27-2006 22:01
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Temptation Island en Paradise Hotel vanwege de marginaliteit en de ongeloofelijke laagheid van de mens. Expeditie Robinson vanwege het zalige format, hoewel ik nu niet meer kijk omdat het een beetje te saai is geworden. Peking Express zegt me ni zo veel en kon me ook niet echt boeien. Ik heb ook wel de eerste serie van Big Brother gevolgd, maar daarna was er niks meer aan.
Waar ik eerlijk gezegd het vliegende schijt van krijg zijn die "softe" reality-tv reeksen ŕ la "Het leven zoals het is" en die realitysoaps die echt lijken, maar het totaal niet zijn. Op zich niks mis daarmee, maar we worden daar tegengewoordig gewoon door overspoeld op tv, ni normaal. En sommige reeksen zouden misschien het potentieel hebben om goed te worden, maar alles vervalt in van die cheape emo-crap en triviale banaliteiten waarbij de kijker tegelijk een "Ooh ja, da ken ik maar al te goe" en een "Gelukkig gebeurt da niet bij ons" gevoel moet krijgen.