Registered: Jul 2003
Så länge inte åldern överstiger 20 så ska jag försöka få råd att åka in
Mar-02-2006 17:11
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
vafan är brats?
Mar-02-2006 19:20
November
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Jag kommer ialf nästan 100% säkert
Om jag inte jobbar förståss
Mar-02-2006 20:14
lonne
Stranger Than Fiction
quote:
Originally posted by benni
vafan ? brats?
Du behover inte oroa dig! Jag hade sjalv personalkort dar under 2 ars tid. Jag tycker att Berns har en bra blandning av gaster och lite brats. Stureplan ar val forst och framst snorungarnas tillhall.
Det är inte så mycket brats som hänger på Berns överhuvudtaget. Berns är ju främst kännt som ett vattenhål för reklam och media människor.
Låter som ett roligt event och riktigt bra val av lokal, synd att man inte kan komma.
Mar-03-2006 02:10
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by lonne
Du behover inte oroa dig! Jag hade sjalv personalkort dar under 2 ars tid. Jag tycker att Berns har en bra blandning av gaster och lite brats. Stureplan ar val forst och framst snorungarnas tillhall.
Han skrev ju "vad fan är brats?"
Brats är unga människor som antingen har eller tror dom har mycket pengar och försöker flasha med det. Slickat hår bakåt den så kallade manen är given och sen lite skjorta+kavaj och istället för att stampa så vevar dom med ena armen i takt till baywatch-themet
Mar-03-2006 14:18
lonne
Stranger Than Fiction
quote:
Originally posted by mr_fisken
Han skrev ju "vad fan är brats?"
Brats är unga människor som antingen har eller tror dom har mycket pengar och försöker flasha med det. Slickat hår bakåt den s?kallade manen är given och sen lite skjorta+kavaj och istället för att stampa s?vevar dom med ena armen i takt till baywatch-themet
Jo tack, jag vet per definition vad en *Brat* ar for typ av manniska.
Som jag forklarade har Berns en blandad publik och mycket media
folk som hustler namde. Vad ar det du vill ha sagt?
Mar-03-2006 15:04
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by lonne
Jo tack, jag vet per definition vad en *Brat* ar for typ av manniska.
Som jag forklarade har Berns en blandad publik och mycket media
folk som hustler namde. Vad ar det du vill ha sagt?
Att du gjorde en quote av något han inte skrev, du svarade på frågan varför är brats dära men han i själva verket frågade vad en brat är förnågot
Mar-03-2006 19:16
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
berns, jahapp då blire väl 23 dårå :P
Vore grymt nice att gå men jag är eventuellt upptagen med annat då, kan inte säga något på rak arm men det vore kul
batteries not included.
- dave
Mar-03-2006 23:32
lonne
Stranger Than Fiction
quote:
Originally posted by mr_fisken
Att du gjorde en quote av något han inte skrev, du svarade p?frågan varför är brats dära men han i själva verket frågade vad en brat är förnågot
Alright man! Jag tog for givet att han visste vad en brat ar for nagot. Ordet figureas sa gott som varje vecka i tidningarna.