|
Mja Wave,zo deed ik t ook altijd,amper tot niet drinken,en gewoon lekkah met me blowtje.
Totttt ik zonodig 1 keer wilde voelen wat *zij* voelden,gewoon om te weten waar ze t over hadden,en een pilletje nam....
Sja dan ben je in principe verkocht,t brengt je echt in tranceheaven,en je voelt de muziek nog veel erger en je reactie erop,ik had ook niet gedacht dat ik me beter kon voelen op een feest dan ik al deed,maar t is gewoon anders,je op een andere manier goedvoelen,en ja dat is verslavend.
Nu gebruik ik heel weinig,1 soms 2 keer per maand 1/1,5 pilletje,dus is relatief weinig,2 gezonde kids heb ik al,en zo kun je zoveel excuses zoeken die je maar wilt,maar er is geen excuus voor.
Enige is dat we ook maar mensen zijn,en we af en toe ff willen ontsnappen aan de stress en troep van alle dag,maar een ECHT excuus,nee dat is r niet.
En we steken fijn allemaal onze kopjes in t zand,weet niet of dat erg is,iedereen steekt wel ergens zn kop voor in t zand.
Dus,ja tis slecht,en nee,niemand weet wat de toekomst voor je brengt als je nu gebruikt,maar niemand weet ook wanneer ie doodgaat,dus ja,laat gewoon iedereen zn leven indelen zoals ie wil,elke dag kan de laatste zijn