Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fotbolls-VM 2006
Pages (49): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Fotbolls-VM 2006 i Tyskland

Grupp A:
Tyskland
Costa Rica
Polen
Ecuador

Grupp B:
England
Paraguay
Sverige
Trinidad & Tobago

Grupp C:
Argentina
Elfenbenskusten
Serbien & Montenegro
Nederländerna

Grupp D:
Mexico
Iran
Angola
Portugal

Grupp E:
Italien
Ghana
USA
Tjeckien

Grupp F:
Brasilien
Kroatien
Australien
Japan

Grupp G:
Frankrike
Schweiz
Sydkorea
Togo

Grupp H:
Spanien
Ukraina
Tunisien
Saudi Arabien

Last edited by zoric on May-25-2006 at 17:08

Old Post Dec-09-2005 22:12  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by zoric
Group B
England
Paraguay
Trinidad Tobago
Sweden

Bästa möjliga tycker jag.

Vi kryssar mot England, torskar mot Paraguay och vinner mot Trinidad T.

Old Post Dec-09-2005 23:23  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Jag tror vi vinner mot England, spelar oavgjort mot Paraguay och vinner mot T 'N' T

Old Post Dec-09-2005 23:41  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Så vilka ska till Tyskland nästa sommar då?

Old Post Dec-10-2005 02:28  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Jag är nästan helt säker på att jag ska iväg och titta på antingen en match med Sverige eller Serbien. Helst Serbien då de ändå spelar i den bästa gruppen i VM.

..annars ska jag nog titta på Sverige också, ska försöka fixa biljetter till matcherna och jag ser fram emot det.

Det enda som avgöra är hur mycket det kommer att kosta mig.

Old Post Dec-10-2005 03:03  Sweden
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Gruppen e väl reko, men sverige e så jävla bra på å överskatta sig själva, ärligt talat, visst vi har inte torskat mot england på flera år, men jämför lagen på papperet, englands mittfält e snuskigt bra, kommer förmodligen äta upp sverige, allt annat än förlust vore riktigt riktigt bra ..

Paraguay har ja typ aldrig sett men förstått att dom e giftiga, bra defensivt, typ som sverige, torskar vi mot england så måste vi typ vinna denna, vilket borde vara möjligt.

Slår vi inte trinidad har vi inge i vm å göra ..

Old Post Dec-10-2005 12:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

England är ett väldigt överskattat landslag och kommer alltid att ha sina drömmar om att minst nå en final eller vinna VM. Tycker inte att de flesta spelare i England passar ihop tillsammans, dessutom tycker jag Gerrard ska ut på kanten där han faktiskt kan åstadkomma något.

Visst, engelsmännen har en stark defensiv och stora världsspelare. Jag tycker fortfarande inte att de är tillräckligt bra för att vinna mot Sverige, tro mig jag överskattar inte Sverige eller underskattar England. Själv tror jag att Sverige går vidare tillsammans med Paraguay som är mycket starka på samtliga positioner. Paraguay kan slå vem som helst och det bevisade de i VM-kvalet till Tyskland nästa år där de bl.a. slog Argentina hemma för att på så sätt ta sig till VM. Tro mig, Argentina kom inte fram till Paraguays mål i den matchen.

Old Post Dec-10-2005 14:07  Sweden
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by zoric
England är ett väldigt överskattat landslag och kommer alltid att ha sina drömmar om att minst nå en final eller vinna VM. Tycker inte att de flesta spelare i England passar ihop tillsammans, dessutom tycker jag Gerrard ska ut på kanten där han faktiskt kan åstadkomma något.

Visst, engelsmännen har en stark defensiv och stora världsspelare. Jag tycker fortfarande inte att de är tillräckligt bra för att vinna mot Sverige, tro mig jag överskattar inte Sverige eller underskattar England. Själv tror jag att Sverige går vidare tillsammans med Paraguay som är mycket starka på samtliga positioner. Paraguay kan slå vem som helst och det bevisade de i VM-kvalet till Tyskland nästa år där de bl.a. slog Argentina hemma för att på så sätt ta sig till VM. Tro mig, Argentina kom inte fram till Paraguays mål i den matchen.

Gerrard på kanten .. nu får du ge dig, högermitten borde vara given för s.w phillips, ser hellre joe cole på en kant isf, gerrard & lampard i mitten. Engelsmännen är mästare på att överskatta sig själva, men med det materialet dom har så har dom mage att göra det, 'inte tillräckligt bra lag för att slå sverige' ?! .. och du överskattar i n t e sverige ? haha plz.

Sen tror jag d e stor skillnad för dom sydamerikanska lagen när dom spelar hemma i sydamerika och när dom spelar i ett kasnke regnigt förhållandevis kallt tyskland.

My 2 cents ..

Old Post Dec-10-2005 21:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

quote:
Originally posted by Braxen
Gerrard på kanten .. nu får du ge dig, högermitten borde vara given för s.w phillips, ser hellre joe cole på en kant isf, gerrard & lampard i mitten. Engelsmännen är mästare på att överskatta sig själva, men med det materialet dom har så har dom mage att göra det, 'inte tillräckligt bra lag för att slå sverige' ?! .. och du överskattar i n t e sverige ? haha plz.

Sen tror jag d e stor skillnad för dom sydamerikanska lagen när dom spelar hemma i sydamerika och när dom spelar i ett kasnke regnigt förhållandevis kallt tyskland.

My 2 cents ..

Steven Gerrard och Frank Lampard fungerar inte tillsammans på mitten i det Engelska landslaget. Dels faller Gerrard ut från matcherna och blir totalt anonym.

Engelsmännen överskattar sitt landslag något enormt samtidigt som de förlorar mot landslag som Nordirland och knappt kan vinna mot Polen. England hade förmodligen den lättaste gruppen i VM-kvalet efter Portugal och då underskattar jag inte lag som Ryssland och Slovakien.

Sverige är ett uppskattat lag som nästan alla lag har stor respekt för, England har alltid haft den respekten även om de inte är bättre än underskattade lag som Ukraina.

Varför tror du att Lars Lagerbäck inte verkade särskillt glad åt lottningen igårkväll?

För att han vet vad Paraguay kan och att han är rädd för att England ska bryta Sveriges svit mot de.

Jag skulle inte oroa mig för England, hellre för Paraguay som har spelat emot europeiska lag på kalla och våta planer. De vann te.x. mot Sverige på Råsunda med den då nedgående målvakten Louis Chilavert.

Paraguay har nog vant sig att spela i alla olika väder och även på höga höjder där de flesta europeiska lag skulle kollapsa pga. det är syrefattigt.

Sverige är ett starkt landslag, inte på pappret, men det är inte det som räknas i slutändan, utan det är vad man har presterat.

Därför tror jag inte att England tar sig igenom gruppspelet och jag ser även Paraguay i en eventuell åttondelsfinal än England.

Old Post Dec-10-2005 23:48  Sweden
Braxen
Supreme tranceaddict

well well, we'll see ..

Old Post Dec-11-2005 14:11  Sweden
zoric

yep. vi ska väl se.

Old Post Dec-11-2005 17:08  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

både engelsmännen o svenskarna får se upp för paraguay.. tycker dom flesta underskattar de grovt.

från många här i sverige låter de som att de redan är vidare.. och tänker redan på åttondels / kvarten... :\ det kan gå åt skogen också faktiskt.

jävligt sugen på att kolla på sverige mot paraguay måste skaffa biljetter!!!!!!

Old Post Dec-11-2005 17:19 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fotbolls-VM 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (49): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNo ID but tips! [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVan Eyden feat Suzanne Web - "The One" (Sonicvibe Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:10.

Forum Rules: