Ik ben nu werkelijk zoooo teleurgesteld, ik keek net op de radio 538 page en wat zie ik als dance smash: Fire & Ice - The taste of summer.
Gadverdamme, nu moet ik op school aanhoren "Wow, wat ik nu heb gehoord!!!" Ga toch weg man, die heb ik al maanden op vinyl,..wat afschuwelijk dit Heel gek, maar het gaat echt de verkeerde kant op.
trouwens, de Fire & Ice mix is vrijwel hetzelfde aan de original
Jan-20-2002 00:15
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Ja ik hoorde em ook op 538 echt mindertjes!!!Maar ja naar mijn menig blijft het gewoon een tering vet nummer.
Jan-20-2002 00:30
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
psies en zo moet je ook gewoon over een nummer blijven denken,ik kijk geen tmf en ik luister geen radio 538,enige waardoor ik weet dat er iets *commercieel* wordt is omdat ik t van mensen om me heen hoor,luister/kijk die zooi dan gewoon niet heb je er ook geen last van
Jan-20-2002 08:34
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
tzal me een worst wezen, echt waar, maar tis wel jammer
Jan-20-2002 09:42
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Hmm inderdaad erg jammer. Een collega van me op het werk zei het ook al dat het nummer goed liep in de clubs, dus 538 en zijn promoters op dance gebied zullen wel gedacht hebben van zo die loopt goed, dus doen we hem maar Dance Smash.
Maar ja het blijft goed nummer, en laat me niet verslaan door het commercieele gedoe. Blijf hem lekker hard draaien
Maar ja als het deze trend zo aan houdt is het wel erg jammer.
Jan-20-2002 11:48
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Trouwens het nummer is toch onder de naam Sonic Inc?
Sonic Inc. - Taste of Summer
Jan-20-2002 11:50
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
och jongens, dan hebben jullie de clip nog niet eens gezien op de Box......
Ik heb zoooo'n schijthekel aan 538!!! (behalve dan op zaterdagavond vanwege Dance Department etc)
tis ALTIJD hetzelfde verhaal... komt er weer zo'n looser radio-dj met het idee om een vet trance nummer in de "maak het of kraak het" te doen, zo'n nummer wordt natuurlijk gemaakt en een week later is het de Dance Smash!! Gevolg: dat nummer wordt elk uur 2 keer gedraaid !!
Voorbeelden:
- PPK - ReSurection
- Dj Tiesto - Urban Train
- Svenson & Gielen - Twisted (maar dit was wel te verwachten)
- Rank 1 - Such Is Life
- Perpetuous Dreamer - Sound Of Goodbye
- en nog veeeeel meer
en dan kom je zo'n cooldown achtig cafeetje en dat nummer wordt toevallig gedraaid, IEDEREEN uit z'n dak met HEEEEY-HOOOO-geroep ertussen...
aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh
Jan-20-2002 12:24
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by LightForce Maar ja het blijft goed nummer, en laat me niet verslaan door het commercieele gedoe. Blijf hem lekker hard draaien
Maar ja als het deze trend zo aan houdt is het wel erg jammer.
Het is idd jammer dat het allemaal meteen zo commercieel moet.. Ik denk ook niet dat het veel zin heeft om je eraan te gaan ergeren want deze trend zal zeker nog wel aanhouden
Op zich heb ik er geen problemen mee dat lekkere trance platen dance smash worden of zoiets, maar wat je hierdoor wel weer krijgt is dat alle TMF kindjes naar feesten als TE gaan met de gedachte 'hopelijk wordt de nieuwe dance smash ook gedraaid'
Of ze gaan verwachten dat Mauro Picotto de bubbling mix van Proximus gaat draaien
Beetje jammer allemaal.. Maar we zullen wel weer zien wat het gaat worden op TE, ik hoop iig dat de meeste HEE-HOO-ers uit de hard-trance zaal zullen blijven!! Laat ze Jean maar lastig gaan vallen ofzo
Jan-20-2002 12:27
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Apoptosis tis ALTIJD hetzelfde verhaal... komt er weer zo'n looser radio-dj met het idee om een vet trance nummer in de "maak het of kraak het" te doen, zo'n nummer wordt natuurlijk gemaakt en een week later is het de Dance Smash!! Gevolg: dat nummer wordt elk uur 2 keer gedraaid !!
sorry, maar als hij elke 2 uur wordt gedraaid, en je vindt hem goed, dan is t toch alleen maar mooi of begrijp ik je nou verkeerd?