Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Klubbar i Stockholm
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
keiwan
tranceaddict in training

Registered: Sep 2003

Vilka är de bästa klubbarna i Stockholm? Och vad spelar de för musik?

Mig intresserar klubbar med Trance, Progressive House eller Tribal House stil.

Old Post Sep-08-2003 15:25  Germany
Click Here to See the Profile for keiwan Click here to Send keiwan a Private Message Add keiwan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

e du ute efter såna klubbar är tyvärr sverige fel land här spelas bara hip hop , rnb, & hits.

fokused kör klubb en gång i veckan på göta källare, fredagar.. och monday bar kör en klubb på stacy en gång i veckan också tror jag..
www.mondaybar.com
www.fokused.net

Old Post Sep-08-2003 15:31  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Beroende på vilken helg man kommer till Stockholm så finns det ju en del fester som kan vara värda att kolla in... till exempel Devotion som är den 27e September.
http://www.ace-event.se/evenemang/devotion

Annars är det Fokused WEEKENDER & Monday Bar som är värda att nämna vad jag vet...

Old Post Sep-08-2003 15:49  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keiwan
tranceaddict in training

Är det sant?
Jag trodde att det skulle vara mycket på G i Stockholm eftersom det kommer så tunga namn som SASHA, VAN DYKE och DEEP DISH dit?!?

Vad tråkigt...

Old Post Sep-08-2003 16:54  Germany
Click Here to See the Profile for keiwan Click here to Send keiwan a Private Message Add keiwan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by keiwan
Är det sant?
Jag trodde att det skulle vara mycket på G i Stockholm eftersom det kommer så tunga namn som SASHA, VAN DYKE och DEEP DISH dit?!?

Vad tråkigt...

Det stämmer men det är enskillda event och inte någon speciell klubb som bjuder in dom, i vissa fall har det vart så men inte med dom riktigt stora namnen... 22-23 september till exempel är det dags för SMC på Berns bland annat då PVD, Deep Dish + många fler kommer

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=120978

Old Post Sep-08-2003 17:19  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

SMC är 23e och 24:e stevooo

Fokused Weekender e grymma grejer!

Old Post Sep-08-2003 21:51 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by mindshooter
SMC är 23e och 24:e stevooo

Fokused Weekender e grymma grejer!

http://www.deejaypromo.com/smc/lineup.cfm

Old Post Sep-08-2003 22:10  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

fan då har jag fåt fel datum! Måste ta ledigt från jobbet oxå...ajajajajajajaja

Old Post Sep-08-2003 22:53 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keiwan
tranceaddict in training

Jaså, här kan jag säga att det är precis tvärtom.

Det finns helt enkelt för mycket events och man vill inte missa ngn av dem. Vill man så kan man festa varje vecka från fredag kväll till måndag morgon. Och det är inte vilken fest heller. Senaste månad har jag sett Sasha, Paul Oakenfold och Sven Väth, och det är bara i denna stad.

Och det har jag gjort nästan hela sommaren och nu kommer jag ta det lugnt eftersom jag tror jag har fått Tinnitus sen 2 veckor.

Jag ska ta det lugnt till december och då får ja väl hänga med på Silja festen i Sthlm. Det lär vara enda stora chansen att festa i Sthlm.

Old Post Sep-09-2003 14:10  Germany
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

låter soft, kanske ska flytta till dusseldorf

Old Post Sep-09-2003 14:32  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Okej att det är lite fester här men vi har desto goare karameller att suga på när dom väl bjuds... If you know what I meen...

För mycke av det goda e inte heller bra, då blir man inte lika laddad inför varje gång... blir som att gå på krogen... det blir mer en vane sak...

Ang. din tinnitus... skaffa hörselskydd

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1

// Steve

Old Post Sep-09-2003 14:58  Sweden
keiwan
tranceaddict in training

Håller med dig Steve.....men underskatta inte karamellerna här

Känner mig lite BURNED OUT efter denna sommarn.....too much of the good stuff

p.s. Jag kommer att posta bilder från festerna här senare.

Old Post Sep-09-2003 15:06  Germany

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Klubbar i Stockholm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive-electro track from Lawler liveset, pls. help! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBen Sims - Manipulated (Adam Beyer Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:19.

Forum Rules: