Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe heeft je EX het uitgemaakt?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001
Sad Hoe heeft je EX het uitgemaakt?

Hey Gasten,

las net een stukje over DR. Kuipers in love!!!! Gefeliciteerd trouwens! Hier kwam weer een reactie op van hoe een ex het uit had gemaakt. Heb zelf ook s een keer wat lulligs meegemaakt:

een tijdje geleden maakte m'n ex het uit door het via een emailtje te zeggen!

Wat is jullie ervaring hiermee? (bijvoorbeeld de lulligste manier van uitmaken, of heb je het zelf uitgemaakt.......brand maar los!)

GreetZ RubDub

ps. Heb nou trouwens alweer bijna een jaar een superleuke vriendin!

Old Post Jan-22-2002 08:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

uhh ze ging op vakantie, en b3lde me op, die vuile slet, GVD nu ook weer, ze is zooooooow fucking slet,LOL

maar toen ze weer thui s wasm, pakte ik haar beste vriendin op de bek voor haar neus, WHEHEHEHE

Old Post Jan-22-2002 14:28 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
maar toen ze weer thuis was, pakte ik haar beste vriendin op de bek voor haar neus, WHEHEHEHE

WHAHAHA.. ik had trouwens al gereageerd in die thread van dr kuipers... maar meisje had het dus uitgemaakt via de telefoon, die avond zag ik der nog en ik had gewoon een super leuke tijd (vond het eigenlijk niet echt erg dat het uit was).. maandag krijg ik een mailtje, van dat ze het erg vond dat het uit was en dat ze wel weer verder met me wilde.. ben ik naar der toegegaan eff duidelijk gemaakt dat ik daar geen trek in had

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-22-2002 15:26  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by TimeportE

WHAHAHA.. ik had trouwens al gereageerd in die thread van dr kuipers... maar meisje had het dus uitgemaakt via de telefoon, die avond zag ik der nog en ik had gewoon een super leuke tijd (vond het eigenlijk niet echt erg dat het uit was).. maandag krijg ik een mailtje, van dat ze het erg vond dat het uit was en dat ze wel weer verder met me wilde.. ben ik naar der toegegaan eff duidelijk gemaakt dat ik daar geen trek in had

en terecht, opfucken met zulke sletten

Old Post Jan-22-2002 16:42 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001
Re: Hoe heeft je EX het uitgemaakt?

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Hey Gasten,

las net een stukje over DR. Kuipers in love!!!! Gefeliciteerd trouwens! Hier kwam weer een reactie op van hoe een ex het uit had gemaakt. Heb zelf ook s een keer wat lulligs meegemaakt:

een tijdje geleden maakte m'n ex het uit door het via een emailtje te zeggen!

Wat is jullie ervaring hiermee? (bijvoorbeeld de lulligste manier van uitmaken, of heb je het zelf uitgemaakt.......brand maar los!)

GreetZ RubDub

ps. Heb nou trouwens alweer bijna een jaar een superleuke vriendin!

Coolz dat iedereen hier op het forum zo met mij mee leeft

Old Post Jan-22-2002 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Re: Re: Hoe heeft je EX het uitgemaakt?

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Coolz dat iedereen hier op het forum zo met mij mee leeft

JAAAAA, zo zijn wij he , volgende week wel eff een webcam sneaky plaatsen he.. whehehe lol veel succes volgende week

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-22-2002 17:34  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Ik en me ex zijn op vriendschappelijke wijze uit elkaar gegaan hehehe T liep nie meer egt duz zijn r gewoon mee opgehouwe

Inmiddels ben ik weer druk op zoek hehehe...

Old Post Jan-24-2002 02:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

De vriendinnen van mijn ex maakte het allemaal uit met hun
vriendjes vlak voor de vakantie vorig jaar. En die vriendinnen
zouden allemaal samen op vakantie gaan.

Dus ik voelde de bui al hangen en hep toen zelf ma vast
uitgemaakt. Zei ze dat ze het eigenlijk ook wilde uitmaken
Toen zei ik te laat.

Old Post Jan-24-2002 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

1tje heeft het gewoon uitgemaakt, ookal was ik op dat moment nog behoorlijk verliefd op dat meisje. Wat ik alleen niet zal accepteren is dat ik toen aan haar vroeg of er een ander in het spel was ze zei dat dat niet het geval was.
Later bleek van wel dus, maar dan vind je het echt niet minder erg ofzo, vertel dat dan gelijk in plaats van dat je 3 keer zegt niet te liegen en het toch doen!

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-24-2002 18:50  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

mijn ex liet nix meer van der horen...en der mob enzo was ineens stuk en blablablabla naja vrij kut allemaal =P want je gaat niet zomaar ff langs in antwerpen. het is eigenlijk nooit echt uitgemaakt. we lieten gewoon nix meer van elkaar horen wel rot dan dat zij dermee begon heheh

ta-forum-members midi site

Old Post Jan-26-2002 00:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by John
mijn ex liet nix meer van der horen...en der mob enzo was ineens stuk en blablablabla naja vrij kut allemaal =P want je gaat niet zomaar ff langs in antwerpen. het is eigenlijk nooit echt uitgemaakt. we lieten gewoon nix meer van elkaar horen wel rot dan dat zij dermee begon heheh

Vriendin in Antwerpen????? Leg mij dat es uit!

Old Post Jan-26-2002 00:13 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

toen ik in groep 8 zat had mijn vriendje het uitgemaakt omdat een ander jongetje mij naar huis had gebracht op zijn fiets na het afscheidsfeestje van de klas, en toen had ik hem een zoen op z'n wang gegeven en toen was mijn huidige vriendje boos

hij heeft dus echt ook vanaf toen (9 jaar geleden) nix meer tegen mij gezegd, tot afgelopen herfst want we hebben gemeenschappelijke vrienden en dan moet je toch af en toe wel s wat social talk doen

haha....

verder heb ik geen spectaculaire verhalen want mijn vorige vriendjes waren allemaal zeer tijdelijk. (ja 1tje had het na 2 maanden uitgemaakt met een briefje (klas 1) en bij een andere heb ik t zelf uitgemaakt na 3 maanden..gewoon gezegd..stoer hè? )

maar dat is allemaal al zoooooooooo lang geleden en inmiddels maakt Mr. Antiphus mij al bijna 3 jaar lang (6 maart a.s.) dolgelukkig weeeeeeeeeeeeeeeeeee

nog zoiets leuks.....van die jongens die jou het gevoel geven dat je iets hebt, dan op en gegeven moment toch met een ander zoenen en als je dan om uitleg vraagt zeggen ze: "oh? hadden we iets dan??" DAMN!!

Old Post Jan-26-2002 11:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe heeft je EX het uitgemaakt?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno tune ID required [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCirez D - "Lost Love" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:45.

Forum Rules: