Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TIESTO live op TMF!!! :(((((
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000
Dunno TIESTO live op TMF!!! :(((((

Je hoort het goed, donderdag aanstaande zal DJ Tiësto vanaf 17.00 uur te gast zijn bij TMF om over zijn Solo Tour te praten. Ik vind dat het imago van Tijs hiermee wel heel erg naar beneden gaat straks gaat 'ie zeker ook nog naar Top of the Pops ofzo!?! Ik vind dat Tiesto eigenlijk zou moeten zeggen: "Okay, ik vind het cool dat mijn muziek nu ook door de mainstream geaccepteerd en gekocht wordt maar ik blijf zoveel mogelijk underground (dus TMF: IK KOM NIET!!)". Van underground is bij Tiesto allang geen sprake meer maar van "semi-underground" naar TMF-gast vind ik toch wel een heeeele grote achteruitgang.

WTB.

Old Post Jan-22-2002 18:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Unhappy Re: TIESTO live op TMF!!! :(((((

Hi all,

quote:
Originally posted by WTB
Je hoort het goed, donderdag aanstaande zal DJ Tiësto vanaf 17.00 uur te gast zijn bij TMF om over zijn Solo Tour te praten. Ik vind dat het imago van Tijs hiermee wel heel erg naar beneden gaat straks gaat 'ie zeker ook nog naar Top of the Pops ofzo!?! Ik vind dat Tiesto eigenlijk zou moeten zeggen: "Okay, ik vind het cool dat mijn muziek nu ook door de mainstream geaccepteerd en gekocht wordt maar ik blijf zoveel mogelijk underground (dus TMF: IK KOM NIET!!)". Van underground is bij Tiesto allang geen sprake meer maar van "semi-underground" naar TMF-gast vind ik toch wel een heeeele grote achteruitgang.

WTB.

Ah nee! Zoals ik al zei, het gaat echt de verkeerde kant op. ECHTE trance begint de top 40 in de kruipen (Sonic Inc, Urban train etc.) Armin heeft zijn eigen radioshow op een (naar mijn mening) gruwelijk commercieel station en nu komt al dan niet de beste trance dj op bezoek bij TMF. Ach, we zullen het maar moeten accepteren Het heeft geen zin om je hier druk om te maken.

Greetz,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post Jan-22-2002 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Over anderhalf jaar bestaat er bijna geen trance meer, dit gaat dezelfde kant op als de hardcore 6 jaar geleden

Old Post Jan-22-2002 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

gelukkig maar dat ik net de nieuwe cd van de Kelly Family op zak heb

Old Post Jan-22-2002 19:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ach we wachten t allemaal wel af mensjes,in ieder geval laat ik die tmf meuk me avond niet verpesten de 2e
En verder,sja als ik m was zou ik ook zoveel mogelijk geld willen binnenslepen om ervoor te zorgen dat ik binnen was voor t te laat is,als hij t niet doet,dan doet een ander t wel en houdt ie der niks aan over,dus sjah,geef m s ongelijk.
En hoe meer commercie,des te eerder gaan we weer de underground parties krijgen die voor deze commerciemeuk ruleerden,wordt dan gewoon ff zoeken,maar we komen der wel

Old Post Jan-22-2002 19:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

mmhh ik weet het niet, armin en ferry zijn ook al geweest, armin al 2 keer!!

was wel lache toen met armin, vroeg rene als hij bij sensation draaide, zij ie dat ie er niet was met zon toon van 'wat een kutfeest was dat zeg' en zij dat ie wel veel betere avonden had beleefd.

Zij (Rene) helemaal verbaasd! "Ohhhhhh het was heel leuk, vooral Jean!!" LOL

Toen ferry erbij was draaide ze wel phatte tunes in de background!! Was wel lache om te horen hoe jeroen poep an zn schoen commercieel slecht vond

Old Post Jan-22-2002 20:36 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

quote:
Originally posted by Biohazard
mmhh ik weet het niet, armin en ferry zijn ook al geweest, armin al 2 keer!!

Ja, maar dat was op een zaterdagavond bij Club Delicious terwijl Tiesto bij Tmflive.com ofzo komt. Het is allebei niets om trots op te wezen maar bij Club Delicious draaien ze "per ongeluk" nog wel eens een goed nummer.

WTB.

Old Post Jan-22-2002 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Halllllo ga is in de werkelijkheid leven. Wees blij dat Tiesto is voor tv komt in Nederland. In Engeland is het niet meer dan normaal en ga is op MTV kijken, zie je iedere dag wel wat van Ibiza en de grootste DJ's ter wereld. En laat Tiesto lekker gaan, dat is toch wat hij wil. In Canada stond tie notabene in het candese Big Brother huis een priveset te geven. Ik vind zoiezo dat er in Nederland nog wel meer aandacht mag komen met intervieuws enzo. Want trance is nou eenmaal een muzieksoort wat bij heel veel mensen goed in het gehoor licht en dus niet iets wat je underground kan houden. En als je daar toch heel erg mee zit dan moet je lekker iets anders gaan zoeken.

Greetzzzz

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-22-2002 21:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

quote:
Originally posted by Remy D
Halllllo ga is in de werkelijkheid leven. Wees blij dat Tiesto is voor tv komt in Nederland. In Engeland is het niet meer dan normaal en ga is op MTV kijken, zie je iedere dag wel wat van Ibiza en de grootste DJ's ter wereld. En laat Tiesto lekker gaan, dat is toch wat hij wil. In Canada stond tie notabene in het candese Big Brother huis een priveset te geven. Ik vind zoiezo dat er in Nederland nog wel meer aandacht mag komen met intervieuws enzo. Want trance is nou eenmaal een muzieksoort wat bij heel veel mensen goed in het gehoor licht en dus niet iets wat je underground kan houden. En als je daar toch heel erg mee zit dan moet je lekker iets anders gaan zoeken.

Greetzzzz

Sorry dat ik erover begon hoor .

WTB.

ps: Misschien is het een idee om in het vervolg eerst een keer aardig je punt proberen te maken en niet meteen zo'n aggresieve houding aan te nemen. Maar ja, je moet het zelf weten natuurlijk. Gewoon een ideetje...

Old Post Jan-22-2002 22:37  Netherlands
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

Mijn menig hierover.................................

Old Post Jan-22-2002 22:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by WTB

Sorry dat ik erover begon hoor .

WTB.

ps: Misschien is het een idee om in het vervolg eerst een keer aardig je punt proberen te maken en niet meteen zo'n aggresieve houding aan te nemen. Maar ja, je moet het zelf weten natuurlijk. Gewoon een ideetje...

Hoezo agressief?? Ik vind dat Remy hier een heel goed punt heeft, ben het er helemaal mee eens. Er is al veel te weinig aandacht in de media voor de Nederlandse dj's, niet te vergelelijken met hoe het er in Engeland aan toe gaat.....

Old Post Jan-23-2002 08:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Mja psies,kep m niet 1 keer iets agressiefs zien vermelden 2 be honest.....nie gescholden,gewoon recht voor zn raap zn mening gegeven,en t wordt s tijd dat mensen op dit forum eens beseffen dat daar een forum voor is,meningen uitwisselen.....

En verder,t gehuil van mensen over hoe erg t allemaal wel niet is dat de commercie een beetje in opmars is begint behoorlijk vervelend te worden,tis allemaal lekker egoistisch,laat de dj's ook eens voelen waar ze t voor doen,boeiend,mensen gaan allemaal ook lekker massaal naar TE,Innercity etc,dus als je wilt janken over commercie,blijf dan ook bij dat soort feesten vandaan,elk kaartje wat je koopt werkt hard mee aan hetgene waarover zo geblaat wordt...*zugt*
En dat mensen t vervelend vinden dat nu ook andere mensen hun met bloed zweet en tranen bij elkaar gesprokkelde illegale mp3tjes beluisteren en dat ze niet meer stoer kunnen lopen doen dat zij de enige zijn met die muziek,daar kunnen dj's niks aan doen.
Gun ze verdomme hun fame,daar staan ze voor te draaien

Old Post Jan-23-2002 10:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TIESTO live op TMF!!! :(((((
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat's the name of this song!can [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNatious - "Amber" (Silk Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:44.

Forum Rules: