לאוחתי יש מחר אודישן ואני הבטחתי לה שאני יעשה לה את השיר של גלי עטרי- השיר שיביא לך אהבה בלי מילים או לפחות אמרתי לה שאני ינסה.... אם מישהו יודע איך אני יכול להוריד את המילים בבקשה שיגיב.....
תכתוב ב DOWNLOAD.COM karaoke או איך שאומרים את זה, אני יודע שקיימות מספר תוכנות מקווה שזה עוזר לך
___________________ Never again.
יש מערכות סטריאו שיש בהם אפשרות כזאת... יעני רק המוזיקה נשארת תבדוק אולי בשלך יש את האפשרות הזאת
___________________ .
quote:Originally posted by Hell_Copter יש מערכות סטריאו שיש בהם אפשרות כזאת... יעני רק המוזיקה נשארת תבדוק אולי בשלך יש את האפשרות הזאת אצלי אין את זה אבל אני יחפש ב DOWNLOAD.COM
מה הבעיה לך לסטודיו של גלי עטרי תגיד להם שאתה רוצה לקנות פלייבק של השיר ווואלה נפתרה הבעיה
quote:Originally posted by Gil Shwarts מה הבעיה לך לסטודיו של גלי עטרי תגיד להם שאתה רוצה לקנות פלייבק של השיר ווואלה נפתרה הבעיה חחחחח אני בטוח שזה פשוט זה למחר איתן? אולי אני יוכל לעזור לך... אבל לא היום
מצטער אחי אין לי רעיון חוץ ממה שהעלו פה [= והרעיון של לבקש את הקלטת של הפלייבק זה נשמע לי הכי טוב
___________________ ***FEEL THE TRANCE...FEEL THE LIFE***
הבעיה היא זה שזה למחר אבל לא נורא אני יקליט את זה כשאני מוריד את ה mid ו ה hi ואז שומעים רק את הקצב וקצת את הקול שלה....
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA