Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nätradio, house?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003
Nätradio, house?

Hej alla,

Sitter och försöker leta reda på några radiostation på nätet som lirar house. Det är så att jag och Braxen ska promota honom lita och bygga upp hans image. Det där med brandmanagement är jävligt viktigt i dessa dagar.

Skriv gärna ner så många radiostationer ni kommer på som kan tänka sig låt en begåvad ung man från Nynäshamn lira hos dem.

Old Post Feb-25-2006 13:26  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vette fan va som finns men gå in på
http://www.shoutcast.com och sök via deras sökmotor

Old Post Feb-25-2006 13:35  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vette fan va som finns men gå in på
http://www.shoutcast.com och sök via deras sökmotor

Just det, har glömt kolla där. Dig kommer jag/vi komma ihåg när Braxen blir stor och är resident på MoS och Braxtone släpper alla Ibiza rökare varje sommar.

Old Post Feb-25-2006 13:38  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Efterlyser också någon högklassignätradio som sänder lite sköna housebeats, tyvärr finns det mig veterligen inte allt för många sådana. House-kanalen på di.fm är ju ett alternativ. Deep House och progressive-kanalerna lyssnar jag också mycket på, likaså protonradio.com, men jag antar att det inte är var du efterlyser.

www.laszlo.se

Old Post Feb-25-2006 14:05 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

Vet inte hur det är med att lira där, men ändå grymt bra musik: http://stream.mth-house.de:8500/

http://mth-house.de/

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Feb-25-2006 14:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

quote:
Originally posted by Kaveh
Vet inte hur det är med att lira där, men ändå grymt bra musik: http://stream.mth-house.de:8500/

http://mth-house.de/

Braxen har skickat iväg ett mail till dem, bara att hålla SWETA-tummarna tills de vitnar

Tack för alla tips.

Old Post Feb-25-2006 14:41  Sweden
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

jochen miller tror jag har nån radioshow på slam fm så kanske finns det annan house där som är mer ingrosso,axwell vad vet jag

Old Post Feb-25-2006 17:27  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Tack för alla svar, fortsätt ös in tips vettja, jag och min pr ansvarig tilllika agent, Hustler, ska fortsätta stegen mot toppen, första steget är nu taget ... lr nått

Old Post Feb-25-2006 17:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Braxen
Tack för alla svar, fortsätt ös in tips vettja, jag och min pr ansvarig tilllika agent, Hustler, ska fortsätta stegen mot toppen, första steget är nu taget ... lr nått

lycka till då

Old Post Feb-25-2006 18:23  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Fan sweta borde väl kunna fixxa en radio ? .. typ som festivalen men alla får 1 timme i veckan lr nått ? .. d vore fan guld ..

Old Post Feb-25-2006 18:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

ministry of sound har väl en new talent show på radio1 ?

Old Post Feb-27-2006 19:15  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by jofawe
ministry of sound har väl en new talent show på radio1 ?

Oj, det låter väldans seriöst .. men good call, ska checka ..

Old Post Feb-27-2006 22:30  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nätradio, house?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this ! ! ! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playback Bamboo Forest - Spektral [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:51.

Forum Rules: