Sitter och försöker leta reda på några radiostation på nätet som lirar house. Det är så att jag och Braxen ska promota honom lita och bygga upp hans image. Det där med brandmanagement är jävligt viktigt i dessa dagar.
Skriv gärna ner så många radiostationer ni kommer på som kan tänka sig låt en begåvad ung man från Nynäshamn lira hos dem.
Originally posted by SteveTranz4ever
Vette fan va som finns men gå in på http://www.shoutcast.com och sök via deras sökmotor
Just det, har glömt kolla där. Dig kommer jag/vi komma ihåg när Braxen blir stor och är resident på MoS och Braxtone släpper alla Ibiza rökare varje sommar.
Feb-25-2006 13:38
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Efterlyser också någon högklassignätradio som sänder lite sköna housebeats, tyvärr finns det mig veterligen inte allt för många sådana. House-kanalen på di.fm är ju ett alternativ. Deep House och progressive-kanalerna lyssnar jag också mycket på, likaså protonradio.com, men jag antar att det inte är var du efterlyser.
Braxen har skickat iväg ett mail till dem, bara att hålla SWETA-tummarna tills de vitnar
Tack för alla tips.
Feb-25-2006 14:41
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
jochen miller tror jag har nån radioshow på slam fm så kanske finns det annan house där som är mer ingrosso,axwell vad vet jag
Feb-25-2006 17:27
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Tack för alla svar, fortsätt ös in tips vettja, jag och min pr ansvarig tilllika agent, Hustler, ska fortsätta stegen mot toppen, första steget är nu taget ... lr nått
Feb-25-2006 17:59
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Braxen
Tack för alla svar, fortsätt ös in tips vettja, jag och min pr ansvarig tilllika agent, Hustler, ska fortsätta stegen mot toppen, första steget är nu taget ... lr nått
lycka till då
Feb-25-2006 18:23
Braxen
Supreme tranceaddict
Fan sweta borde väl kunna fixxa en radio ? .. typ som festivalen men alla får 1 timme i veckan lr nått ? .. d vore fan guld ..
Feb-25-2006 18:25
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
ministry of sound har väl en new talent show på radio1 ?
Feb-27-2006 19:15
Braxen
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by jofawe
ministry of sound har väl en new talent show på radio1 ?
Oj, det låter väldans seriöst .. men good call, ska checka ..