Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > ITWT Release Party @ Pi 11-03-2006
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
KrissO
A boy is a TranceAddict

Registered: Feb 2002
ITWT Release Party @ Pi 11-03-2006

Lørdag 11. mars inviterer HEAT og House of Deep til In Trance We Trust 011-releaseparty på utestedet Pi i Oslo.
Bak platespillerne står det nye nederlandske stjerneskuddet Phynn.

Phynn er mannen bak cd nummer 11 i den tradisjonsrike In Trance We Trust-serien. Nederlenderen har allerede flere utgivelser bak seg på labelet til DJ Tiësto, Black Hole Recordings. Nå får han æren av å mikse et In Trance We Trust-album, og han følger dermed i sporene til storheter som Misja Helsloot, Cor Fijneman og Johan Gielen, i tillegg til våre egne DJ Stigma og Lars Holte.

Phynn leverer drivende og stemningsfull kvalitetstrance, og han får stadig flere spillejobber verden over. Nylig ble han utnevnt som ’Future Hero’ i det anerkjente musikkbladet Mixmag. Alle de største dj-ene spiller musikken hans, og nå skal han også spille den selv for Oslo-publikummet. Hva Phynn er god for og hva vi kan vente oss av cd- en, viser han på Pi 11. mars. På en kveld viet til trance av ypperste klasse, får han også med seg to av Norges mestselgende dj-er, Stigma (In Trance We Trust 002, The First Fall m.m.) og Jamie (The First Winter, Sommer Parade 2002 m.m.).

Line up:
Phynn (NL)
Stigma
Jamie

Lørdag 11. mars på Pi, Storgt. 24 (inngang ved 1Way), Oslo
Dørene åpner kl. 22:00
18 år leg.plikt

Forhåndssalg kr. 100,-

Klikk linken for å bestille billett online:

http://www.tribaltrax.com/product.p...48&cat=0&page=1

Billetter fåes kjøpt på Tribal Trax, Jupiter, Ljudia & Kentho i Oslo.

In Trance We Trust CD 011 slippes mandag 13.03.06

Eksklusiv CD FORHÅNDSSALG og online billetter på www.tribaltrax.com

www.heatmusic.no | www.phynn.com | www.black-hole.nl

email for info: [email protected]

Old Post Mar-02-2006 13:42  Norway
Click Here to See the Profile for KrissO Click here to Send KrissO a Private Message Add KrissO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KrissO
A boy is a TranceAddict

Oppmøteplikt btw

Dette blir fett, can't wait!
Var innom Tribal og skaffa meg ticket forrige fredag. Samt pre-orda den nye CD'en

Old Post Mar-02-2006 13:49  Norway
Click Here to See the Profile for KrissO Click here to Send KrissO a Private Message Add KrissO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itsamemario
Divine Angel

Registered: Jun 2001

FAEN!!! Jeg har vakt da buhuhuhuhu.. og alle de andre horene er på gardeball da.. satan.. ingen å bytte med.. pokker crap faen ass!

quote:

ALFI - BOHICA - DJ MIX (Stream+Dropbox)

Old Post Mar-05-2006 05:34  Norway
Click Here to See the Profile for itsamemario Click here to Send itsamemario a Private Message Visit itsamemario's homepage! Add itsamemario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
danielsebastian
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Eitt! Tre -- Inn!

Old Post Mar-05-2006 14:16  Norway
Click Here to See the Profile for danielsebastian Click here to Send danielsebastian a Private Message Add danielsebastian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KrissO
A boy is a TranceAddict

Ved siden --- r!

Nei men meget kjipt alfi, føler med deg altså :/
Var nå heldig sånn sett jeg da. Fikk da med meg Tiësto ifjor

Old Post Mar-05-2006 14:17  Norway
Ariah
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

faen for en dustedato... det er dagen før nato-øvelsen begynner

Old Post Mar-06-2006 10:45  Norway
Click Here to See the Profile for Ariah Click here to Send Ariah a Private Message Add Ariah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itsamemario
Divine Angel

Jeg er i transport troppen så det blir jo bare å sitte på kube å vente på at et eller annet fittetryne på skaugum skal ringe å si han må på legevakta fordi han fryser (det skjedde faktisk, holdt nesten på å la han være igjen på statoil på returen), så det blir nok ingen AIT! Tre .. Inn! på meg.. Det er mer "Kjør av" eller "tre av i uifarlig retning" :P

Ariah: Skal du på Cold Response? Åtte stykker fra troppen min skal opp å kjøre utenlandskt befal hele tida.. Jævla svinepelsene

Jeg blir værende i leir hele tida, måke snø, måke snø og litt måking til.. Baaaare fordi jeg kræsja litt... to ganger på en uke, men andre gangen var ikke min feil, så hold kjeft sersjant-faen...

[/rant]

quote:

Old Post Mar-06-2006 13:08  Norway
Click Here to See the Profile for itsamemario Click here to Send itsamemario a Private Message Visit itsamemario's homepage! Add itsamemario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KrissO
A boy is a TranceAddict

quote:
Originally posted by dj_alfi
Jeg blir værende i leir hele tida, måke snø, måke snø og litt måking til.. Baaaare fordi jeg kræsja litt... to ganger på en uke, men andre gangen var ikke min feil, så hold kjeft sersjant-faen...

[/rant]

lol
Huff høres ut som du har tragiske dager for tida. Jaja. KP5 ja, dimmer i sommer dere ? Eller til høsten ? Fleste av dere vaffal.

Old Post Mar-06-2006 13:24  Norway
Ariah
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

jeg skal det ja... jævlig kjipt siden jeg blir 20 den 12. mars, men men, man må jo forsvare fedrelandet

Old Post Mar-06-2006 19:33  Norway
Click Here to See the Profile for Ariah Click here to Send Ariah a Private Message Add Ariah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itsamemario
Divine Angel

quote:
Originally posted by KrissO
lol
Huff høres ut som du har tragiske dager for tida. Jaja. KP5 ja, dimmer i sommer dere ? Eller til høsten ? Fleste av dere vaffal.

sanitet, forsyning og de der dimmer til sommeren... Kommandoplass til sep/okt og transporten tar jo inn folk ved hvert innrykk.. akkurat som vedlikehold og stab.. du er ikke inne du?

quote:
Originally posted by Ariah
jeg skal det ja... jævlig kjipt siden jeg blir 20 den 12. mars, men men, man må jo forsvare fedrelandet

hehe, hvor er det du er?

quote:

Last edited by itsamemario on Mar-06-2006 at 20:30

Old Post Mar-06-2006 19:36  Norway
KrissO
A boy is a TranceAddict

"Originally posted by KrissO
jeg skal det ja... jævlig kjipt siden jeg blir 20 den 12. mars, men men, man må jo forsvare fedrelandet"

quote:
hehe, hvor er det du er?

lol, jeg har da aldri skrevet det der

Jeg var i KP4, dimma 20. desember

AvB vs Laura Jansen - Coming Home vs Use Somebody (AvB Mashup)
Jose Amnesia - Louder (AvB Edit)
AvB - Fine Without You + Hold On To Me (Full Ext. 12" Mix)
Ilse Delange - The Great Escape (AvB Remix)

quote:
frostdude1 wrote:
Just because Deadmau5 has no class, you don't have to associate Tijs with him.

Old Post Mar-06-2006 20:07  Norway
itsamemario
Divine Angel

quote:
Originally posted by KrissO
"Originally posted by KrissO
jeg skal det ja... jævlig kjipt siden jeg blir 20 den 12. mars, men men, man må jo forsvare fedrelandet"

lol, jeg har da aldri skrevet det der

Jeg var i KP4, dimma 20. desember

fixed! :P loka BBCoden med all ctrl-c/v'ingen min :P
haha kp4 er homokompaniet da... var i forrige kp4-innrykk, men søkte meg inn i transporten.. bus driver ftw! :P

quote:

Old Post Mar-06-2006 20:31  Norway

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > ITWT Release Party @ Pi 11-03-2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki need some help [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Gray, Paul Oakenfold & Steve Osborne - "Bunker" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:57.

Forum Rules: