Registered: Sep 2001
ik heb ook een shakira sigh nu:P maar das niet om henke te pesten.. heb je trouwens wat ps tips voor me henkie? /me = beginner
of gebruik je geen ps om van die plaatjes te maken?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by John ik heb ook een shakira sigh nu:P maar das niet om henke te pesten.. heb je trouwens wat ps tips voor me henkie? /me = beginner
of gebruik je geen ps om van die plaatjes te maken?
volgens mij gebruikt henkie ook ps.. ik had het gister weer eff gedownload en heb weer een nieuwe sig gemaakt.. toch ben ik nog nie helemaal tervreden mee (ben ook geen expert natuurlijk! )
ps1. john die sig van je ziet er wel degelijk uit hoor (1ste ps sig??)
ps2. henkie hoe zet je van die strepen door je sig heen, alsof je dicht op een tv zit.. ??
Originally posted by TimeportE
volgens mij gebruikt henkie ook ps.. ik had het gister weer eff gedownload en heb weer een nieuwe sig gemaakt.. toch ben ik nog nie helemaal tervreden mee (ben ook geen expert natuurlijk! )
ps2. henkie hoe zet je van die strepen door je sig heen, alsof je dicht op een tv zit.. ??
hehe....ik dacht echt ff "wat doet Ewan McGregor in die sig" maar t is Oakey zeker
Back To the Phantom Menace ofzo lol
Jan-26-2002 16:30
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
Ik gebruik 3dsmax.. neuh idd adobe.. zonder plugins jaja..
zal k ff aarrig doen
TimeportE
je moe ff als je die hoofdjes uit gaat knippen niet die standaard "lasso tool" neme.. maar ff rechtermuisknop eropklikke en dan die met die puntjes selecteren. die helpt jou met uitknippen zelf klikken enneh "delete" knoppie op je toetsenbord om ff wat puntjes ongedaan te maken..
als je ze hebt uitgeknipt dan heb je als het goed is net zon plaatje waarbij de rest van hun lichaam er nie op staat.. dus dan ken je het laatste stukje van hun lichaam nemen zeg maar hun schouders dat selecteer je dan.. dat kopier je .. dat plak je in een nieuwe layer.. dan doe je filter --> blur --> motion blur dan zet je dat pijltje
voor de rest ken je misschien wat beter fonts gebruiken?? en ook nie 4 miljoen verschillende fonts En die shit die je krijgt als je dubbelklikt op je layer ja ach das niet altijd mooi.. maar vooral als je zeg maar een kut hoe heet dat.. ow ja! als je een PATTERN gaat gebruiken dan moet je ff gaan kutte met de xtra opties zoals size .. etc etc dan ken je best welles leuke effects krijgen..
ow ja fonts ken je wel ff van 1001fonts vandaanhale.. ff search doen op google..
en die tv achtige shit.. dat doe je met "scanlines".. das nog een werkje om te maken.. maar ik heb em al gemaakt.. en los erges op me HD ligge.. k wil em best xtje dcce op irc.. kwestie van die layer deringooiie.. voor of achter een andre layer enneh dan moe je ff opacity change tot het mooi staat.. ook ken je het inkleuren met wit.. dan krijg je weer ander effect.. zoals mijn sigje.. bijna compleet int wit.. met die oogjes ( http://www.homestead.com/whitewall/files/HenkieSig7.gif )
en ja.. voor de rest nie eg specifieke tips.. hoop dat je hier wat aan heb
henkie nie liegen, die scanlines heb jij een plugin voor
Jan-26-2002 17:34
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Henkie_henk je moe ff als je die hoofdjes uit gaat knippen niet die standaard "lasso tool" neme.. maar ff rechtermuisknop eropklikke en dan die met die puntjes selecteren. die helpt jou met uitknippen zelf klikken enneh "delete" knoppie op je toetsenbord om ff wat puntjes ongedaan te maken..
ik heb geen lassotruc gebruikt, ik heb de pics waaruit ik ze gehaald heb eff geresized en daarna juist extress de lichtere buitenkantjes der aan laten zitten, vond ik er wel leuk bij staan
ik heb die fonds trouwens gedownload (die komen namelijk ook uit back to the future, ik had eerst ook 2x micheal j fox der in staan in de linker boven en rechter onder hoek (back to the future 2,3) maar die heb ik weer verwijderd)
bedankt verder voor de grote uitleg etc.. ik zal eens kijken of ik der iets mee kan (eerst eff alles uitproberen te pluizen ).. hopelijk zul je het resultaat in mijn aankomende sigs zien!