|
ik ben weer is ff 1 avondje niet op irc hoor....
mis ik gelijk een hele zooi!
Maarre, ik heb zonder voorkennis teddy rukspin gekozen, ik vond dat echt de beste, ookal waren al die andere ook echt supergoed. Ik mis er voor mezelf nog 1: De freggels en Johan en Pirrewiet!!! Maarja dat hoorde eigenlijk bij de smurfen maar toch.
Zwaar jeugdsentiment hoor, als ik al die oude namen van tekenfilms lees... van teddy rukspin en E.T. had ik altijd nachtmerries.. ach ja, dromen zijn een overschot aan fantasie ... LOL!
___________________
www.balticbastian.com/
|