|
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Is dat al je verstand in die Dr titel van je? Stoere vent! |
en ff serieus:
ik ben me er echt wel van bewust dat ed voornoemde kutmarocjes (overigens een uitspraak van een ander die ik overneem) kind van de rekening zijn van ons ubersofte, falende sociale beleid, op gebied van wat men met een mooi maar utopisch woord "integratie" noemt.
ik hen meer buitenlandse vrienden dan nederlandse en daar zit zelfs een marokkaan tussen. afgestudeerd en wel. helaas is mijn conclusie dat van de 10 marocs die ik heb ontmoet, er 9 uiteindelijk bedreigingen aan mijn adres uitten, of erger. de reden in nederland dat Sahid niet wordt aangenomen en Kees wel is (helaas) deze.
elk land heeft zo zijn eigen verschoppelingen per era. bij ons zijn dat nu de marocjes. (en antillianen, ghehe, maar DAT is weer de schuld van de locale overheid, die ze destijds liet kiezen tussen de gevangenis in, of 1000 gulden (toen nog) en een enkeltje nederland (i kid u not folks) (gelukkig worden ze nu weer retour gestuurd met (u raadt het al 1000 euro)
ik mag dan cynisch zijn, echter noem ik de dingen wel bij naam. (en dat wordt mij nooit in dank afgenomen....)
soit