Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Intuition Winter Event, [11-03-2006], Asta Theater, Den Haag
Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004
Smiling Frog Intuition Winter Event, [11-03-2006], Asta Theater, Den Haag

The 11th of March it is time for the Intuition Winter Event (something that started as the Trance.nu Winter Dance Event a long time ago) at Asta. The lineup remains secret for another short while, but we can tell you it features some of your Intuition artists, as well as respected guests from various countries! Definetely a party for the true trance fanatic in and around the Netherlands, don't miss it! More info soon on event.intuitionrecordings.com

LINEUP (annoncé dans quelques temps) :

Menno De Jong vs. Jonas Steur Back2Back
Orkidea
Andy Moor
Airbase

Jsé pas vous, mais moi je bloque déjà la date

Last edited by Thib' on Jan-06-2006 at 21:55

Old Post Dec-22-2005 11:26  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Date cochée

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Dec-22-2005 13:22  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by Kartman
Date cochée

cette fois-ci tu pourras pas m'appeller a 5h du mat' sur le parking de l'asta en me disant "Ouah putain c'était énorme, qu'est-ce que t'as raté mon vieux"

salop va

Old Post Dec-22-2005 13:54  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by severnayaprods
cette fois-ci tu pourras pas m'appeller a 5h du mat' sur le parking de l'asta en me disant "Ouah putain c'était énorme, qu'est-ce que t'as raté mon vieux"

salop va

Ah oué mais là t'as vraiment loupé the soirée ! Pour moi c'est clair c'est le meilleur set que j'ai vécu en 2005 : Thrillseekers @ Asta et je pense que beaucoup sont d'avis que cette soirée était ENORME !!!

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Dec-22-2005 13:57  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by severnayaprods

salop va

faut dire que faut quand meme être sacrément couillon pour boycotter une soirée comme celle ci

aïe, pas taper

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Dec-22-2005 14:00  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by _greggy_
faut dire que faut quand meme être sacrément couillon pour boycotter une soirée comme celle ci

hé ouais je sais...

pourquoi j'étais pas venu déjà?

ah ouais..... sal*pes de femmes tiens

Ah nan mince ca c'était pour la précédente soirée à L'ASTA

Bon aller séance de rattrapage en Mars, je me barricade deja contre toute tentative de détournement (qu'elle soit Familiale, Affective ou liée à la boisson...)

Old Post Dec-22-2005 14:27  Uzbekistan
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Kartman
Ah oué mais là t'as vraiment loupé the soirée ! Pour moi c'est clair c'est le meilleur set que j'ai vécu en 2005 : Thrillseekers @ Asta et je pense que beaucoup sont d'avis que cette soirée était ENORME !!!

C'est maintenant que je regrette d'avoir manqué ça

J'espère que cette fois, ils vont encore inviter un anglais. Ah, si Steve pouvait revenir..

Si jamais il y a GTR, ca risque de faire plaisir à quelqu'un

Old Post Dec-22-2005 16:08  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by lost_in_trance
Si jamais il y a GTR, ca risque de faire plaisir à quelqu'un

+1, et mister Lange aussi pqoi pas

Old Post Dec-22-2005 16:19  Uzbekistan
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

J'ai été faire un tour sur le forum de Menno

Confirmé pour l'instant :
Orkidea

Old Post Dec-30-2005 21:43  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Il y aura également: Andy Moor & Airbase.

Ce qui nous fait pour l'insant:

Orkidea
Andy Moor
Airbase

Pas mal .. .

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Jan-06-2006 20:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Yeah, super ... on sera surement de la party

Run baby run !

Old Post Jan-06-2006 21:26 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

ca commence à donner cette petite line up...

encore encore encore

Old Post Jan-06-2006 21:39  Uzbekistan

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Intuition Winter Event, [11-03-2006], Asta Theater, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help id this song i listen to this at trance energy 2007 [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMadonna - "Die Another Day" (Timo Maas Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:15.

Forum Rules: